Studije i sertifikati
Studije i sertifikati
Karakteristike našeg rada su kružna ekonomija, prevencija otpada i očuvanje prirodnih resursa.
Od 1991. godine razvijamo prilagođene integrisane ekološke usluge za klijente u svim industrijskim granama. Pioniri smo održivog razvoja: u oblasti zaokruživanja tokova proizvoda, materijala i logističkih rešenja, Interzero je jedan od vodećih pružalaca usluga na tržištu. Sa našim klijentima širom Evrope sarađujemo kako bismo dizajnirali inteligentna rešenja sa kompletnom uslugom i proizvode koji promovišu održivo poslovanje kompanija – za dobrobit životne sredine, privrede i društva u celini.
Interzero ukratko: činjenice i brojke – od našeg osnivanja 1991. godine, pružili smo integrisane usluge za više od 20.000 klijenata u svim sektorima industrije, prema njihovim individualnim potrebama, sa godišnjom prodajom od približno 705 miliona evra (2020). Zapošljavamo 2.300 ljudi na 32 lokacije u 7 zemalja. Interzero se 2008. godine pridružio Alba Grupi, globalnom specijalisti za reciklažu i snabdevanje sirovinama. Sarađujemo na zajedničkoj viziji budućnosti bez otpada.
2.300
zaposlenih
705
Mil. € godišnji promet
30
godina iskustva
7
država
32
lokacija
20.000
zadovoljnih klijenti
Šta Vam nudimo
- Rešenja za zaštitu životne sredine prilagođena klijentu
- Inovativne procedure reciklaže
- Sekundarne sirovine
- Sveobuhvatan portfolio usluga za upravljanje otpadom
- Preko 30 godina iskustva u industriji
- Usluga u celoj zemlji
Oblasti našega poslovanja
Inovativna rešenja za reciklažu
Sirovine dobijene reciklažom pružaju kompanijama mogućnost da preispitaju svoje proizvode. Organizujemo povrat i reciklažu ambalažnog materijala i prerađujemo sirovine u tržišno kompatibilnom kvalitetu na osnovu zahteva kupaca.
Vaš partner za upravljanje otpadom
Individualna rešenja donose maksimalan uspeh – a to se odnosi i na odlaganje i upravljanje otpadom u kompaniji, koje osmišljavamo inovativnim pristupom da bude održivo, sveobuhvatno i efikasno.
Cirkularna rešenja, koja zatvaraju zanke
Podstičemo naše klijente da preuzmu odgovornost za svoje proizvode – logističkim sistemom koji omogućava kružni tok materijala i reverzibilnost u proizvodnji, nove poslovne modele i optimalno povezivanje naših usluga.
Rešenja za optimizaciju radnih prostora
Pružamo efikasne usluge upravljanja otpadom u objektima, u vidu individualnih rešenja. Na ovaj način pomažemo klijentima da unaprede svoje poslovanje u pravcu cirkularne ekonomije.
Međunarodna rešenja
U cilju sveobuhvatne implementacije cirkularne ekonomije, radimo na međunarodnom nivou, pružamo savete u oblasti životne sredine i optimizujemo rešenja za odlaganje otpada.
Istorija - ključne prekretnice
2019:
Odmah po stupanju na snagu nemačkog zakona o ambalaži 1. januara 2019: nakon uspešnog pokretanja on line prodavnice za licenciranje pakovanja Lizenzero, tokom leta. 2018, dualni sistem Interzero (DSI) dostupan je preduzetnicima koji se bave pakovanjem svih dimenzija, sa svojim rešenjima dizajniranim prema potrebama klijenata.
Interzero nastavlja da razvija svoj asortiman usluga, a sa svojim uslugama zaštite životne sredine prisutan je u Austriji, Sloveniji, Poljskoj, Hrvatskoj, Češkoj, Italiji i Srbiji.
Naš Kodeks ponašanja
1. Kodeks ponašanja u okviru sistema upravljanja usklađenošću
Lični integritet i bezbedno rasuđivanje su konstitutivne karakteristike koje omogućavaju ispravnu primenu naših usluga. Da bismo ostvarili ovaj cilj, neophodno je da svaki zaposleni (u daljem tekstu, radi pojednostavljenja, obuhvaćen zbirnim nazivom „Zaposleni“) bude upoznat sa pravilima od značaja za našu kompaniju i da je upoznat sa efektima i posledicama određenih radnji i odluka.
Ovaj Kodeks ponašanja takođe služi kao centralna smernica za pravilno ponašanje u svim pitanjima koja se odnose na našu kompaniju. Zahtev za pravno besprekorno ponašanje je obavezujuće formulisan u pisanoj formi i treba da posluži kao orijentacija zaposlenima, da li je neka radnja ili odluka dozvoljena ili ne. Takođe, vrednosti naše kompanije su deo ovog Kodeksa ponašanja.
Što se tiče detalja, Kodeks ponašanja je dopunjen posebnim direktivama i propisima. Da bismo nastavili da budemo uspešni, uspostavili smo sistem upravljanja usklađenošću koji nam pomaže da imamo ispravne stavove i procedure u skladu sa zakonskim i poslovnim zahtevima.
2. Principi i društvena odgovornost
Za nas je društvena odgovornost i kredibilitet pitanje angažovanja za održivu ekonomiju, obezbeđivanje društvenih i ekoloških standarda, kao i za društvo u celini. Stoga se za ova pitanja primenjuju jasni principi i standardi.
2.1 Ljudska prava i dečiji rad
Poštujemo međunarodno priznata ljudska prava i promovišemo poštovanje istih. Nećemo tolerisati ponašanje koje nije u skladu sa ovim vrednostima.
U kompaniji ne prihvatamo zapošljavanje dece i mladih na crno.
2.2 Jednako pravo na šansu i zaštitu od diskriminacije
Promovišemo jednako pravo na šansu i izbegavamo diskriminaciju pri zapošljavanju, kao i u stimulisanju i odobravanju mera obuke i razvoja. Sve zaposlene tretiramo na isti način, bez obzira na pol, godine, boju kože, kulturu, etničko poreklo, seksualni identitet ili orijentaciju, imaju li posebne potrebe ili pripadnost nekoj veri.
2.3 Poštovanje prava i zakona
Očekujemo da se svi zaposleni pridržavaju važećih zakona i propisa. Svi rukovodioci naše kompanije dužni su da budu upoznati sa vrednostima na kojima se zasniva naš odnos prema pravdi i zakonu. Oni se ponašaju kao uzori i usmeravaju zaposlene ka ponašanju koje je u skladu sa zakonom i pravilima.
2.4 Poštovanje društvenih standarda
Zajedno sa rukovodiocima zalažemo se da se prema svim zaposlenima postupa sa dostojanstvom i poštovanjem. Svi zaposleni moraju imati mogućnost da rade u okruženju bez fizičkih pretnji i psihičkog i seksualnog uznemiravanja. Po prijavi prekršaja postupamo u interesu žrtve i uz poštovanje potencijalnih svedoka, bez obzira na položaj i rang oštećenog.
Očekujemo da naši zaposleni stoje iza demokratskih principa.
Pridržavamo se zakona i upravljamo njima kako bismo obezbedili poštene uslove rada i zarade, radno vreme i zaštitu privatnosti.
U okviru pravne obuke podstičemo širenje profesionalnih sposobnosti zaposlenih sopstvenim merama edukacije i usavršavanja.
Takođe očekujemo od naših poslovnih partnera da se pridržavaju ekvivalentnih standarda u oblastima: ljudskih prava, poštovanja pravde, zaštite dece i mladih, tretmana zaposlenih, prava na jednake mogućnosti, zdravlja i bezbednosti na radnom mestu, zarada i socijalnih prava.
2.5 Zdravlje i bezbednost
Bezbednost i zaštita zdravlja na radu su sastavni deo procesa rada u našoj kompaniji.
Za svako radno mesto preduzimamo neophodne mere kako bismo izbegli nezgode i ugrožavanje zdravlja i obezbedili poštovanje propisa o bezbednosti i zdravlju na radu. Svaki menadžer ima obavezu da u tome podstiče svoje zaposlene.
Očekujemo od naših zavisnih preduzeća i svih koji sa nama sarađuju da se pridržavaju odgovarajućih standarda.
2.6 Zaštita životne sredine / Održivost
Kao kompaniji u oblasti upravljanja otpadom i reciklaže, zaštita životne sredine i klime, kao i efikasnost resursa su nam od velikog značaja.
Pridajemo veliki značaj izbegavanju ili smanjenju zagađenja životne sredine smanjenjem potreba za energijom i vodom, emisijama i otpadom.
Oslanjamo se na korišćenje ekološki efikasnih tehnologija i materijala za zaštitu životne sredine, ekonomičnost i ponovnu upotrebu.
Podržavamo održive poslovne prakse i ekološki svesne akcije naših menadžera i zaposlenih.
Svaki zaposleni je odgovoran za pažljivo rukovanje prirodnim resursima i svojim individualnim ponašanjem doprinosi zaštiti životne sredine i klime.
Sa izveštavanjem o održivosti, pružamo sveobuhvatan pregled naših društvenih i ekoloških dostignuća. Ovo omogućava kupcima, zaposlenima, dobavljačima i drugim zainteresovanim licima da steknu predstavu o efektima poslovanja naše kompanije na društvo i životnu sredinu.
2.7 Upravljanje kvalitetom
Naš sistem upravljanja kvalitetom osigurava da proizvodi i usluge koje razvijamo i prodajemo ispunjavaju zahteve naših kupaca u svakom pogledu. Svaki zaposleni je odgovoran za zadovoljstvo svojih eksternih i internih kupaca.
Zajedno sa menadžmentom životne sredine i zdravlja i bezbednosti na radu, upravljanje kvalitetom se redovno eksterno sertifikuje kao deo našeg integrisanog sistema menadžmenta u skladu sa standardima evropske ISO norme.
3. Ponašanje u kompaniji
3.1 Ponašanje među osobama u kompaniji
Pridajemo veliki značaj činjenici da svi zaposleni održavaju međusobno poverenje koje karakteriše otvorenost i poštovanje. Aktivno se protivimo diskriminaciji, uznemiravanju i drugom ponižavajućem ponašanju prema zaposlenima.
3.2 Vrednosti kompanije
Delujemo u skladu sa našim vrednostima poštovanja, razmene i odgovornosti („mi smo jedno“).
Tretirajte jedni druge sa POŠTOVANJEM
Prilazimo jedni drugima sa radoznalošću i interesovanjem i prepoznajemo naše razlike. Prilikom susreta obraćamo pažnju na manire i ton i pretpostavljamo dobre namere. Prepoznajemo rezultate rada i učinka (drugih) i cenimo ih.
Održavajte međusobnu RAZMENU
Aktivno se povezujemo i odvajamo vreme da uspostavimo lični kontakt. Tokom interakcije, važno nam je da slušamo i postavljamo pitanja. Osiguravamo da se znanje i informacije prenose i primaju na blagovremeni i ciljani način. Otvoreni smo za promene, šaljemo impulse i razvijamo ideje.
Zajedno preuzimamo ODGOVORNOST
Pridržavamo se dogovora i obaveza i sprovodimo akcije definisane našom ulogom. Krećemo se u istom pravcu i aktivno oblikujemo ZAJEDNO sa posvećenošću i svešću o rešenjima. U našoj aktivnoj podršci i angažovanju vodimo računa o sopstvenim i spoljnim resursima.
Vrednosti poštovanja, razmene i odgovornosti obezbeđuju okvir i podršku našem zajedništvu u jednakoj meri. Ponašanje kolega i menadžera postaje očekivanije i predvidljivije. Svako može i treba da doprinese unapređenju međusobne saradnje.
3.3 Podržavamo PROMENE
Kroz jače umrežavanje, uvažavanje i odgovornu interakciju jedni s drugima i s resursima kompanije i nama kao ljudima, svakodnevno poslovanje, projekti i sukobi mogu se rešavati efikasnije, a to važi i za donošenje odluka.
Naše performanse poboljšavamo osećajem odgovornosti za celinu, nekomplikovanom razmenom i raznolikošću svojih talenata, koji su neustrašivi i imaju hrabrosti razviti i isprobati nove ideje.
3.4 Izbegavanje sukoba interesa
U našoj kompaniji poslovne odluke se donose u skladu sa interesima kompanije.
Izbegavamo situacije u kojima bi naši lični ili finansijski interesi mogli biti u sukobu sa kompanijom.
Ako dođe do konfliktnih situacija, one se moraju rešiti u skladu sa zakonom i važećim smernicama kompanije.
3.5 Postupanje sa imovinom kompanije
Mi tretiramo i koristimo imovinu kompanije na odgovarajući i pažljiv način i štitimo je od gubitka, krađe i zloupotrebe. Materijalnu i nematerijalnu imovinu kompanije koristimo samo za korporativne svrhe, a ne za ličnu upotrebu, osim ako nije izričito dozvoljeno.
Naši zaposleni, zajedno sa svojim pretpostavljenim, dužni su da vrsta i obim službenih putovanja uvek odgovaraju svrsi putovanja. Uvek planiramo putovanja uzimajući u obzir vremenske i troškovne aspekte i pridržavamo se smernica za putovanja kompanije.
Kako bi se postigao najviši mogući stepen sigurnosti delovanja u tom pogledu, u našoj kompaniji vredi „Smernica za borbu protiv korupcije“, koja između ostalog reguliše mogućnost prihvatanja i dodele poslovnih prednosti i pogodnosti (npr. pozivnice, gostoprimstvo, događanja itd). Očekujemo da se naši zaposleni, kao i poslovni partneri, pridržavaju tamošnjih propisa.
4. Ponašanje u poslovnoj interakciji
4.1 Izbegavanje korupcije
Naša kompanija se zalaže za tehnološku kompetenciju, inovativnu snagu, fokus na kupca i motivisane, odgovorne zaposlene. Ovo je osnova našeg visokog ugleda i održivog ekonomskog uspeha među konkurencijom.
Korupcija ugrožava ove garancije uspeha i neće se tolerisati. Mito i drugi nepravedni uticaji na poslovne odluke za nas su neprihvatljiva sredstva za sticanje posla. Radije ćemo ostaviti posao nego prekršiti zakon.
Pozivamo svakog zaposlenog u našoj kompaniji da aktivno učestvuje u uspešnoj prevenciji korupcije u svojoj oblasti odgovornosti.
4.2 Pokloni, pozivnice i druge pogodnosti
Zabranjeno je prihvatanje ili odobravanje pogodnosti i beneficija (poklona, pozivnica i drugih pogodnosti) u neposrednoj materijalnoj ili vremenskoj vezi sa poslovnom odlukom.
Takođe treba izbegavati pojavu nepravednog uticaja na poslovne odluke.
4.3 Donacije i sponzorstva
Sebe vidimo kao aktivnog člana društva i stoga smo uključeni na različite načine. Doniramo i društveno se angažujemo na druge načine bez ikakvih očekivanja.
Ne smiju se davati donacije političkim strankama ili sa strankama povezanim fondovima ili institucijama.
Sponzorstva su moguća samo nakon prethodne pravne provere i uzimajući u obzir odgovarajuće usluge i protivusluge, kao i uz poštovanje internih smernica kompanije.
4.4 Rad sa institucijama i javnim službama
Kada radimo sa institucijama, uvek se ponašamo pošteno, transparentno i u skladu sa važećim zakonom.
U slučaju upita institucija ili drugih službi koji prevazilaze rutinska pitanja, uvek obaveštavamo odgovornog rukovodioca, a po potrebi i pravnu službu radi koordinacije narednih koraka.
4.5 Poštena konkurencija i antimonopolsko pravo
Posvećeni smo fer konkurenciji i poštovanju srodnih zakona.
Kršenja antimonopolskih propisa ugrožavaju naš uspeh i neće se tolerisati.
Menadžeri i zaposleni u našoj kompaniji ne dogovaraju se sa konkurentima, dobavljačima ili drugim kompanijama koje bi mogle neovlašćeno uticati na stanje tržišne konkurencije.
U slučaju sumnje, pravno odeljenje treba da bude uključeno u odluku.
4.6 Sprečavanje pranja novca
Poštujemo zakonske obaveze za sprečavanje pranja novca i ne učestvujemo u aktivnostima pranja novca. Svaki zaposleni je obavezan da pravna služba proverava da li ima neobičnih finansijskih transakcija, posebno onih u vezi sa gotovinom, što može dovesti do sumnje u pranje novca.
4.7 Zaštita intelektualne svojine
Što se tiče zaštite intelektualne svojine, pridržavamo se važećih zakona. Intelektualna svojina je zaštićena zakonom (npr. autorsko pravo, prava na žig ili patent) ili kao poslovna tajna.
Mi se toga pridržavamo. Međutim, pravna situacija često zavisi od specifičnosti pojedinačnog slučaja. Kada ste u nedoumici, u procenu uključujemo pravno odeljenje.
4.8 Finansijski integritet
Poslovne transakcije i poslovne evidencije naše kompanije moraju biti tačne i redovne. Sve poslovne transakcije, imovinu i obaveze evidentiramo i dokumentujemo u skladu sa zakonskim zahtevima.
Dokumenti relevantni za finansijsko računovodstvo ne smeju da sadrže namerno lažne ili obmanjujuće unose. Bilo kakav oblik manipulacije ravnotežom je zabranjen.
5. Poverljivost i komunikacija
Poslovne tajne naše kompanije su zaštićene i tretiraju se kao strogo poverljive.
Poslovne tajne obuhvataju sve dokumente koji nisu prikladni ili namenjeni za eksternu diseminaciju, npr. ugovori, nacrti ugovora, informacije o planiranju, finansijske informacije, informacije o ljudskim resursima, intelektualna svojina i sva druga poslovna razmatranja (poverljive informacije).
Interno, poverljive informacije stavljamo na raspolaganje samo onim zaposlenima koji se njima bave.
Za digitalne, poverljive informacije moraju se koristiti posebni zaštitni mehanizmi.
Prilikom slanja emajlova, obezbeđujemo da se poverljivi tekstovi i prilozi šalju samo ovlašćenim licima.
Ne prenosimo nikakve poverljive ili osetljive informacije kompanije na društvenim mrežama.
Prosleđivanje poverljivih podataka trećim licima moguće je samo ako je to u interesu kompanije i ako prosleđivanje ne krši zakonske ili ugovorne propise. Pre nego što takve poverljive informacije prosledite trećim licima, zaključak izjave o poverljivosti uvek mora biti proveren. Ako ste u nedoumici, potražite savet od pravnog odeljenja.
5.2 Komunikacija sa javnošću
Poštujemo pravo na slobodu izražavanja i zaštitu ličnih prava i privatnosti.
Svaki zaposleni treba da bude svestan da se i u privatnom životu može smatrati delom i predstavnikom naše kompanije. Stoga se pozivaju svi zaposleni da svojim ponašanjem i pojavljivanjem u javnosti održavaju ugled kompanije.
5.3 Izjave u marketingu i reklamiranju / izveštavanju
Uvek pružamo istinite informacije o našim uslugama u marketingu i oglašavanju. Netačne i obmanjujuće informacije mogu naštetiti našim klijentima i našoj reputaciji. Cenimo otvoreno i istinito izveštavanje i komunikaciju o poslovnim transakcijama kompanije sa investitorima, zaposlenima, kupcima, poslovnim partnerima, javnošću i državnim institucijama.
5.4 Zaštita podataka
Prilikom prikupljanja, čuvanja, obrade ili prenosa ličnih podataka (npr. ime, adresa, broj telefona, datum rođenja, itd.) zaposlenih, kupaca ili drugih trećih lica, obezbeđujemo najveću moguću pažnju i poštovanje važećih zakona i propisa. U slučaju sumnje, traži se savet službenika za zaštitu podataka kompanije.
5.5 Transparentnost informacija
Obezbeđujemo brzu i nesmetanu razmenu informacija u kompaniji. Podaci se tačno i potpuno prenose drugim ovlašćenim licima. Znanje relevantno za aktivnost ne sme se nepravedno uskratiti, falsifikovati ili selektivno prenositi dalje.
6. Implementacija i kontakt osoba
Aktivno podstičemo komunikaciju o pravilima na kojima se zasniva ovaj kodeks ponašanja.
Podstičemo naše zaposlene da otvoreno komuniciraju i razgovaraju o problemima. Dakle, zaposleni koji izražavaju zabrinutost za poslovanje kompanije u dobroj nameri nisu u nepovoljnom položaju.
Naši menadžeri imaju posebnu ulogu kao uzori i prva su tačka kontakta za pitanja o razumevanju propisa. U okviru svojih upravljačkih zadataka, sprečavaju neprihvatljivo ponašanje ili preduzimaju odgovarajuće mere da spreče kršenje pravila u svojoj oblasti odgovornosti.
Spoljni advokat i ombudsman je dostupan zaposlenima i poslovnim partnerima na dole navedenim kontakt podacima ako imaju bilo kakva pitanja u vezi sa ovim Kodeksom ponašanja ili ukazuju na kršenje zakona ili smernica.
Advokat i ombudsman postupaju poverljivo sa svim informacijama.
Možete ga dobiti preko sledećih kontakt podataka:
Usluge službenika za poštovanje zakona
7. Podrška odlučivanju
Ako niste sigurni da li je odluka u skladu sa politikom kompanije, sledeća pitanja mogu pomoći:
• Da li je moja odluka zakonita i u skladu sa pravilima kompanije?
• Mogu li da donesem odluku u najboljem interesu kompanije bez suprotstavljanja interesa?
• Mogu li da pomirim odluku sa svojom savešću?
• Mogu li lako da otkrijem odluku spoljnom svetu?
• Da li odluku može osporiti treća strana?
• Da li će moja odluka zaštititi dobru reputaciju kompanije?
Ako možete da odgovorite sa „da“ na sva pitanja, vaša odluka je verovatno opravdana. Ako ste u nedoumici, obratite se određenoj kontakt osobi.
Status: 05/2020
Zu allen Fragen rund um den Verkauf kontaktieren Sie unser Salesteam!
Kontakt
Wolfang Rabl
wolfgang.rabl@interzero.at
06648151896
Ibrahim Erdinlig
ibrahim.erdinlig@interzero.at
06644799969
Kontakt
Sustainability magazine
Win-win – zajedno za cirkularnu ekonomiju
Ponekad moraš sve da staviš na jednu kartu. To je upravo ono što radimo u Interzeru, jer je naša vizija svet bez otpada.
Sustainability magazine 2024
Svet bez otpada. Naša strategija nam daje okvir za pretvaranje ove vizije u stvarnost. Tako da se dosledno fokusiramo na ono što je važno.
Udružujemo se da uđemo ALL IN
Ponekad morate podići ulog. I to je ono što radimo u Interzero-u, sa našom vizijom sveta bez otpada.
Sustainability magazine 2023
Svet bez otpada. Naša strategija nam daje okvir za pretvaranje ove vizije u stvarnost. Tako da se dosledno fokusiramo na ono što je važno.
Sve informacije o ovome možete pronaći ovde
Imate pitanje? Kontaktirajte nas!
Kontakt
Wolfang Rabl
wolfgang.rabl@interzero.at
06648151896
Ibrahim Erdinlig
ibrahim.erdinlig@interzero.at
06644799969
Kontakt
Zaposleni i inicijative
Zaposleni i inicijative
Naša korporativna kultura „mi smo jedno“ znači poštovanje, razmenu i odgovornost.
Zajedničke vrednosti nas ujedinjuju – bez obzira na vaš zadatak u Interzero-u, odakle dolazite, u šta verujete ili koga volite. Samo u Nemačkoj Interzero zapošljava ljude iz 41 različite nacionalnosti u dobi od 16 do 67 godina. Uvažavajući naše različitosti, upoznajući interese i učeći jedni od drugih, promovišemo jednake mogućnosti za naše zaposlene. Naš model kompetencija služi za zajedničko razumevanje naših vrednosti i pruža orijentaciju zaposlenima na svim nivoima. Ona predstavlja osnovu za našu viziju „zero vaste rešenja“ svakog dana, bez odustajanja i težnji da pronađemo prave načine da tu viziju ostvarimo.
Razmišljanje van okvira: Moguća su dva stepena
Kompanije imaju centralnu ulogu u postizanju dvostepenog cilja. Dakle, koje akcije treba da preduzmemo da smanjimo globalno zagrevanje? Strategija koju je usvojila inicijativa „Put ka ekonomiji <2°” je „postižemo više ako radimo zajedno”. Zahvaljujući interdisciplinarnom pristupu, objedinjuje širok spektar industrija, specijalnosti i perspektiva sa ciljem napredovanja ka njihovom zajedničkom cilju. Interzero igra aktivnu ulogu. Zajedno sa oko 40 drugih kompanija, članovi smo ovog pionirskog projekta koji su zajednički pokrenuli Fondacija 2° i VVF Nemačka.
Zu allen Fragen rund um den Verkauf kontaktieren Sie unser Salesteam!
Kontakt
Wolfang Rabl
wolfgang.rabl@interzero.at
06648151896
Ibrahim Erdinlig
ibrahim.erdinlig@interzero.at
06644799969
Kontakt
Održivost u fokusu korporativne strategije
Održivost u fokusu korporativne strategije
Karakteristike našeg rada su kružna ekonomija, prevencija otpada i očuvanje prirodnih resursa. Od 1991. godine razvijamo prilagođene integrisane ekološke usluge za klijente u svim industrijskim granama. Pioniri smo održivog razvoja: u oblasti zaokruživanja tokova proizvoda, materijala i logističkih rešenja, Interzero je jedan od vodećih pružalaca usluga na tržištu. Sa našim klijentima širom Evrope sarađujemo kako bismo dizajnirali inteligentna rešenja sa kompletnom uslugom i proizvode koji promovišu održivo poslovanje kompanija – za dobrobit životne sredine, privrede i društva u celini.
Interzero ukratko: činjenice i brojke – od našeg osnivanja 1991. godine, pružili smo integrisane usluge za više od 50.000 klijenata u svim sektorima industrije, prema njihovim individualnim potrebama, sa godišnjom prodajom od približno 705 miliona evra (2020). Zapošljavamo 2.000 ljudi na 40 lokacije u 8 zemalja.
Šta Vam nudimo
- Rešenja za zaštitu životne sredine prilagođena klijentu
- Inovativne procedure reciklaže
- Sekundarne sirovine
- Sveobuhvatan portfolio usluga za upravljanje otpadom
- Preko 30 godina iskustva u industriji
- Usluga u celoj zemlji
Oblasti našega poslovanja
Inovativna rešenja za reciklažu
Sirovine dobijene reciklažom pružaju kompanijama mogućnost da preispitaju svoje proizvode. Organizujemo povrat i reciklažu ambalažnog materijala i prerađujemo sirovine u tržišno kompatibilnom kvalitetu na osnovu zahteva kupaca.
Vaš partner za upravljanje otpadom
Individualna rešenja donose maksimalan uspeh – a to se odnosi i na odlaganje i upravljanje otpadom u kompaniji, koje osmišljavamo inovativnim pristupom da bude održivo, sveobuhvatno i efikasno.
Cirkularna rešenja, koja zatvaraju zanke
Podstičemo naše klijente da preuzmu odgovornost za svoje proizvode – logističkim sistemom koji omogućava kružni tok materijala i reverzibilnost u proizvodnji, nove poslovne modele i optimalno povezivanje naših usluga.
Rešenja za optimizaciju radnih prostora
Pružamo efikasne usluge upravljanja otpadom u objektima, u vidu individualnih rešenja. Na ovaj način pomažemo klijentima da unaprede svoje poslovanje u pravcu cirkularne ekonomije.
Međunarodna rešenja
U cilju sveobuhvatne implementacije cirkularne ekonomije, radimo na međunarodnom nivou, pružamo savete u oblasti životne sredine i optimizujemo rešenja za odlaganje otpada.
Istorija - ključne prekretnice
2019:
Odmah po stupanju na snagu nemačkog zakona o ambalaži 1. januara 2019: nakon uspešnog pokretanja on line prodavnice za licenciranje pakovanja Lizenzero, tokom leta. 2018, dualni sistem Interzero (DSI) dostupan je preduzetnicima koji se bave pakovanjem svih dimenzija, sa svojim rešenjima dizajniranim prema potrebama klijenata.
Interzero nastavlja da razvija svoj asortiman usluga, a sa svojim uslugama zaštite životne sredine prisutan je u Austriji, Sloveniji, Poljskoj, Hrvatskoj, Češkoj, Italiji i Srbiji.
Naš Kodeks ponašanja
1. Kodeks ponašanja u okviru sistema upravljanja usklađenošću
Lični integritet i bezbedno rasuđivanje su konstitutivne karakteristike koje omogućavaju ispravnu primenu naših usluga. Da bismo ostvarili ovaj cilj, neophodno je da svaki zaposleni (u daljem tekstu, radi pojednostavljenja, obuhvaćen zbirnim nazivom „Zaposleni“) bude upoznat sa pravilima od značaja za našu kompaniju i da je upoznat sa efektima i posledicama određenih radnji i odluka.
Ovaj Kodeks ponašanja takođe služi kao centralna smernica za pravilno ponašanje u svim pitanjima koja se odnose na našu kompaniju. Zahtev za pravno besprekorno ponašanje je obavezujuće formulisan u pisanoj formi i treba da posluži kao orijentacija zaposlenima, da li je neka radnja ili odluka dozvoljena ili ne. Takođe, vrednosti naše kompanije su deo ovog Kodeksa ponašanja.
Što se tiče detalja, Kodeks ponašanja je dopunjen posebnim direktivama i propisima. Da bismo nastavili da budemo uspešni, uspostavili smo sistem upravljanja usklađenošću koji nam pomaže da imamo ispravne stavove i procedure u skladu sa zakonskim i poslovnim zahtevima.
2. Principi i društvena odgovornost
Za nas je društvena odgovornost i kredibilitet pitanje angažovanja za održivu ekonomiju, obezbeđivanje društvenih i ekoloških standarda, kao i za društvo u celini. Stoga se za ova pitanja primenjuju jasni principi i standardi.
2.1 Ljudska prava i dečiji rad
Poštujemo međunarodno priznata ljudska prava i promovišemo poštovanje istih. Nećemo tolerisati ponašanje koje nije u skladu sa ovim vrednostima.
U kompaniji ne prihvatamo zapošljavanje dece i mladih na crno.
2.2 Jednako pravo na šansu i zaštitu od diskriminacije
Promovišemo jednako pravo na šansu i izbegavamo diskriminaciju pri zapošljavanju, kao i u stimulisanju i odobravanju mera obuke i razvoja. Sve zaposlene tretiramo na isti način, bez obzira na pol, godine, boju kože, kulturu, etničko poreklo, seksualni identitet ili orijentaciju, imaju li posebne potrebe ili pripadnost nekoj veri.
2.3 Poštovanje prava i zakona
Očekujemo da se svi zaposleni pridržavaju važećih zakona i propisa. Svi rukovodioci naše kompanije dužni su da budu upoznati sa vrednostima na kojima se zasniva naš odnos prema pravdi i zakonu. Oni se ponašaju kao uzori i usmeravaju zaposlene ka ponašanju koje je u skladu sa zakonom i pravilima.
2.4 Poštovanje društvenih standarda
Zajedno sa rukovodiocima zalažemo se da se prema svim zaposlenima postupa sa dostojanstvom i poštovanjem. Svi zaposleni moraju imati mogućnost da rade u okruženju bez fizičkih pretnji i psihičkog i seksualnog uznemiravanja. Po prijavi prekršaja postupamo u interesu žrtve i uz poštovanje potencijalnih svedoka, bez obzira na položaj i rang oštećenog.
Očekujemo da naši zaposleni stoje iza demokratskih principa.
Pridržavamo se zakona i upravljamo njima kako bismo obezbedili poštene uslove rada i zarade, radno vreme i zaštitu privatnosti.
U okviru pravne obuke podstičemo širenje profesionalnih sposobnosti zaposlenih sopstvenim merama edukacije i usavršavanja.
Takođe očekujemo od naših poslovnih partnera da se pridržavaju ekvivalentnih standarda u oblastima: ljudskih prava, poštovanja pravde, zaštite dece i mladih, tretmana zaposlenih, prava na jednake mogućnosti, zdravlja i bezbednosti na radnom mestu, zarada i socijalnih prava.
2.5 Zdravlje i bezbednost
Bezbednost i zaštita zdravlja na radu su sastavni deo procesa rada u našoj kompaniji.
Za svako radno mesto preduzimamo neophodne mere kako bismo izbegli nezgode i ugrožavanje zdravlja i obezbedili poštovanje propisa o bezbednosti i zdravlju na radu. Svaki menadžer ima obavezu da u tome podstiče svoje zaposlene.
Očekujemo od naših zavisnih preduzeća i svih koji sa nama sarađuju da se pridržavaju odgovarajućih standarda.
2.6 Zaštita životne sredine / Održivost
Kao kompaniji u oblasti upravljanja otpadom i reciklaže, zaštita životne sredine i klime, kao i efikasnost resursa su nam od velikog značaja.
Pridajemo veliki značaj izbegavanju ili smanjenju zagađenja životne sredine smanjenjem potreba za energijom i vodom, emisijama i otpadom.
Oslanjamo se na korišćenje ekološki efikasnih tehnologija i materijala za zaštitu životne sredine, ekonomičnost i ponovnu upotrebu.
Podržavamo održive poslovne prakse i ekološki svesne akcije naših menadžera i zaposlenih.
Svaki zaposleni je odgovoran za pažljivo rukovanje prirodnim resursima i svojim individualnim ponašanjem doprinosi zaštiti životne sredine i klime.
Sa izveštavanjem o održivosti, pružamo sveobuhvatan pregled naših društvenih i ekoloških dostignuća. Ovo omogućava kupcima, zaposlenima, dobavljačima i drugim zainteresovanim licima da steknu predstavu o efektima poslovanja naše kompanije na društvo i životnu sredinu.
2.7 Upravljanje kvalitetom
Naš sistem upravljanja kvalitetom osigurava da proizvodi i usluge koje razvijamo i prodajemo ispunjavaju zahteve naših kupaca u svakom pogledu. Svaki zaposleni je odgovoran za zadovoljstvo svojih eksternih i internih kupaca.
Zajedno sa menadžmentom životne sredine i zdravlja i bezbednosti na radu, upravljanje kvalitetom se redovno eksterno sertifikuje kao deo našeg integrisanog sistema menadžmenta u skladu sa standardima evropske ISO norme.
3. Ponašanje u kompaniji
3.1 Ponašanje među osobama u kompaniji
Pridajemo veliki značaj činjenici da svi zaposleni održavaju međusobno poverenje koje karakteriše otvorenost i poštovanje. Aktivno se protivimo diskriminaciji, uznemiravanju i drugom ponižavajućem ponašanju prema zaposlenima.
3.2 Vrednosti kompanije
Delujemo u skladu sa našim vrednostima poštovanja, razmene i odgovornosti („mi smo jedno“).
Tretirajte jedni druge sa POŠTOVANJEM
Prilazimo jedni drugima sa radoznalošću i interesovanjem i prepoznajemo naše razlike. Prilikom susreta obraćamo pažnju na manire i ton i pretpostavljamo dobre namere. Prepoznajemo rezultate rada i učinka (drugih) i cenimo ih.
Održavajte međusobnu RAZMENU
Aktivno se povezujemo i odvajamo vreme da uspostavimo lični kontakt. Tokom interakcije, važno nam je da slušamo i postavljamo pitanja. Osiguravamo da se znanje i informacije prenose i primaju na blagovremeni i ciljani način. Otvoreni smo za promene, šaljemo impulse i razvijamo ideje.
Zajedno preuzimamo ODGOVORNOST
Pridržavamo se dogovora i obaveza i sprovodimo akcije definisane našom ulogom. Krećemo se u istom pravcu i aktivno oblikujemo ZAJEDNO sa posvećenošću i svešću o rešenjima. U našoj aktivnoj podršci i angažovanju vodimo računa o sopstvenim i spoljnim resursima.
Vrednosti poštovanja, razmene i odgovornosti obezbeđuju okvir i podršku našem zajedništvu u jednakoj meri. Ponašanje kolega i menadžera postaje očekivanije i predvidljivije. Svako može i treba da doprinese unapređenju međusobne saradnje.
3.3 Podržavamo PROMENE
Kroz jače umrežavanje, uvažavanje i odgovornu interakciju jedni s drugima i s resursima kompanije i nama kao ljudima, svakodnevno poslovanje, projekti i sukobi mogu se rešavati efikasnije, a to važi i za donošenje odluka.
Naše performanse poboljšavamo osećajem odgovornosti za celinu, nekomplikovanom razmenom i raznolikošću svojih talenata, koji su neustrašivi i imaju hrabrosti razviti i isprobati nove ideje.
3.4 Izbegavanje sukoba interesa
U našoj kompaniji poslovne odluke se donose u skladu sa interesima kompanije.
Izbegavamo situacije u kojima bi naši lični ili finansijski interesi mogli biti u sukobu sa kompanijom.
Ako dođe do konfliktnih situacija, one se moraju rešiti u skladu sa zakonom i važećim smernicama kompanije.
3.5 Postupanje sa imovinom kompanije
Mi tretiramo i koristimo imovinu kompanije na odgovarajući i pažljiv način i štitimo je od gubitka, krađe i zloupotrebe. Materijalnu i nematerijalnu imovinu kompanije koristimo samo za korporativne svrhe, a ne za ličnu upotrebu, osim ako nije izričito dozvoljeno.
Naši zaposleni, zajedno sa svojim pretpostavljenim, dužni su da vrsta i obim službenih putovanja uvek odgovaraju svrsi putovanja. Uvek planiramo putovanja uzimajući u obzir vremenske i troškovne aspekte i pridržavamo se smernica za putovanja kompanije.
Kako bi se postigao najviši mogući stepen sigurnosti delovanja u tom pogledu, u našoj kompaniji vredi „Smernica za borbu protiv korupcije“, koja između ostalog reguliše mogućnost prihvatanja i dodele poslovnih prednosti i pogodnosti (npr. pozivnice, gostoprimstvo, događanja itd). Očekujemo da se naši zaposleni, kao i poslovni partneri, pridržavaju tamošnjih propisa.
4. Ponašanje u poslovnoj interakciji
4.1 Izbegavanje korupcije
Naša kompanija se zalaže za tehnološku kompetenciju, inovativnu snagu, fokus na kupca i motivisane, odgovorne zaposlene. Ovo je osnova našeg visokog ugleda i održivog ekonomskog uspeha među konkurencijom.
Korupcija ugrožava ove garancije uspeha i neće se tolerisati. Mito i drugi nepravedni uticaji na poslovne odluke za nas su neprihvatljiva sredstva za sticanje posla. Radije ćemo ostaviti posao nego prekršiti zakon.
Pozivamo svakog zaposlenog u našoj kompaniji da aktivno učestvuje u uspešnoj prevenciji korupcije u svojoj oblasti odgovornosti.
4.2 Pokloni, pozivnice i druge pogodnosti
Zabranjeno je prihvatanje ili odobravanje pogodnosti i beneficija (poklona, pozivnica i drugih pogodnosti) u neposrednoj materijalnoj ili vremenskoj vezi sa poslovnom odlukom.
Takođe treba izbegavati pojavu nepravednog uticaja na poslovne odluke.
4.3 Donacije i sponzorstva
Sebe vidimo kao aktivnog člana društva i stoga smo uključeni na različite načine. Doniramo i društveno se angažujemo na druge načine bez ikakvih očekivanja.
Ne smiju se davati donacije političkim strankama ili sa strankama povezanim fondovima ili institucijama.
Sponzorstva su moguća samo nakon prethodne pravne provere i uzimajući u obzir odgovarajuće usluge i protivusluge, kao i uz poštovanje internih smernica kompanije.
4.4 Rad sa institucijama i javnim službama
Kada radimo sa institucijama, uvek se ponašamo pošteno, transparentno i u skladu sa važećim zakonom.
U slučaju upita institucija ili drugih službi koji prevazilaze rutinska pitanja, uvek obaveštavamo odgovornog rukovodioca, a po potrebi i pravnu službu radi koordinacije narednih koraka.
4.5 Poštena konkurencija i antimonopolsko pravo
Posvećeni smo fer konkurenciji i poštovanju srodnih zakona.
Kršenja antimonopolskih propisa ugrožavaju naš uspeh i neće se tolerisati.
Menadžeri i zaposleni u našoj kompaniji ne dogovaraju se sa konkurentima, dobavljačima ili drugim kompanijama koje bi mogle neovlašćeno uticati na stanje tržišne konkurencije.
U slučaju sumnje, pravno odeljenje treba da bude uključeno u odluku.
4.6 Sprečavanje pranja novca
Poštujemo zakonske obaveze za sprečavanje pranja novca i ne učestvujemo u aktivnostima pranja novca. Svaki zaposleni je obavezan da pravna služba proverava da li ima neobičnih finansijskih transakcija, posebno onih u vezi sa gotovinom, što može dovesti do sumnje u pranje novca.
4.7 Zaštita intelektualne svojine
Što se tiče zaštite intelektualne svojine, pridržavamo se važećih zakona. Intelektualna svojina je zaštićena zakonom (npr. autorsko pravo, prava na žig ili patent) ili kao poslovna tajna.
Mi se toga pridržavamo. Međutim, pravna situacija često zavisi od specifičnosti pojedinačnog slučaja. Kada ste u nedoumici, u procenu uključujemo pravno odeljenje.
4.8 Finansijski integritet
Poslovne transakcije i poslovne evidencije naše kompanije moraju biti tačne i redovne. Sve poslovne transakcije, imovinu i obaveze evidentiramo i dokumentujemo u skladu sa zakonskim zahtevima.
Dokumenti relevantni za finansijsko računovodstvo ne smeju da sadrže namerno lažne ili obmanjujuće unose. Bilo kakav oblik manipulacije ravnotežom je zabranjen.
5. Poverljivost i komunikacija
Poslovne tajne naše kompanije su zaštićene i tretiraju se kao strogo poverljive.
Poslovne tajne obuhvataju sve dokumente koji nisu prikladni ili namenjeni za eksternu diseminaciju, npr. ugovori, nacrti ugovora, informacije o planiranju, finansijske informacije, informacije o ljudskim resursima, intelektualna svojina i sva druga poslovna razmatranja (poverljive informacije).
Interno, poverljive informacije stavljamo na raspolaganje samo onim zaposlenima koji se njima bave.
Za digitalne, poverljive informacije moraju se koristiti posebni zaštitni mehanizmi.
Prilikom slanja emajlova, obezbeđujemo da se poverljivi tekstovi i prilozi šalju samo ovlašćenim licima.
Ne prenosimo nikakve poverljive ili osetljive informacije kompanije na društvenim mrežama.
Prosleđivanje poverljivih podataka trećim licima moguće je samo ako je to u interesu kompanije i ako prosleđivanje ne krši zakonske ili ugovorne propise. Pre nego što takve poverljive informacije prosledite trećim licima, zaključak izjave o poverljivosti uvek mora biti proveren. Ako ste u nedoumici, potražite savet od pravnog odeljenja.
5.2 Komunikacija sa javnošću
Poštujemo pravo na slobodu izražavanja i zaštitu ličnih prava i privatnosti.
Svaki zaposleni treba da bude svestan da se i u privatnom životu može smatrati delom i predstavnikom naše kompanije. Stoga se pozivaju svi zaposleni da svojim ponašanjem i pojavljivanjem u javnosti održavaju ugled kompanije.
5.3 Izjave u marketingu i reklamiranju / izveštavanju
Uvek pružamo istinite informacije o našim uslugama u marketingu i oglašavanju. Netačne i obmanjujuće informacije mogu naštetiti našim klijentima i našoj reputaciji. Cenimo otvoreno i istinito izveštavanje i komunikaciju o poslovnim transakcijama kompanije sa investitorima, zaposlenima, kupcima, poslovnim partnerima, javnošću i državnim institucijama.
5.4 Zaštita podataka
Prilikom prikupljanja, čuvanja, obrade ili prenosa ličnih podataka (npr. ime, adresa, broj telefona, datum rođenja, itd.) zaposlenih, kupaca ili drugih trećih lica, obezbeđujemo najveću moguću pažnju i poštovanje važećih zakona i propisa. U slučaju sumnje, traži se savet službenika za zaštitu podataka kompanije.
5.5 Transparentnost informacija
Obezbeđujemo brzu i nesmetanu razmenu informacija u kompaniji. Podaci se tačno i potpuno prenose drugim ovlašćenim licima. Znanje relevantno za aktivnost ne sme se nepravedno uskratiti, falsifikovati ili selektivno prenositi dalje.
6. Implementacija i kontakt osoba
Aktivno podstičemo komunikaciju o pravilima na kojima se zasniva ovaj kodeks ponašanja.
Podstičemo naše zaposlene da otvoreno komuniciraju i razgovaraju o problemima. Dakle, zaposleni koji izražavaju zabrinutost za poslovanje kompanije u dobroj nameri nisu u nepovoljnom položaju.
Naši menadžeri imaju posebnu ulogu kao uzori i prva su tačka kontakta za pitanja o razumevanju propisa. U okviru svojih upravljačkih zadataka, sprečavaju neprihvatljivo ponašanje ili preduzimaju odgovarajuće mere da spreče kršenje pravila u svojoj oblasti odgovornosti.
Spoljni advokat i ombudsman je dostupan zaposlenima i poslovnim partnerima na dole navedenim kontakt podacima ako imaju bilo kakva pitanja u vezi sa ovim Kodeksom ponašanja ili ukazuju na kršenje zakona ili smernica.
Advokat i ombudsman postupaju poverljivo sa svim informacijama.
Možete ga dobiti preko sledećih kontakt podataka:
Usluge službenika za poštovanje zakona
7. Podrška odlučivanju
Ako niste sigurni da li je odluka u skladu sa politikom kompanije, sledeća pitanja mogu pomoći:
• Da li je moja odluka zakonita i u skladu sa pravilima kompanije?
• Mogu li da donesem odluku u najboljem interesu kompanije bez suprotstavljanja interesa?
• Mogu li da pomirim odluku sa svojom savešću?
• Mogu li lako da otkrijem odluku spoljnom svetu?
• Da li odluku može osporiti treća strana?
• Da li će moja odluka zaštititi dobru reputaciju kompanije?
Ako možete da odgovorite sa „da“ na sva pitanja, vaša odluka je verovatno opravdana. Ako ste u nedoumici, obratite se određenoj kontakt osobi.
Status: 05/2020
Zu allen Fragen rund um den Verkauf kontaktieren Sie unser Salesteam!
Kontakt
Wolfang Rabl
wolfgang.rabl@interzero.at
06648151896
Ibrahim Erdinlig
ibrahim.erdinlig@interzero.at
06644799969
Kontakt
Održivost
Izveštaj o održivosti
Stvaranje održivih vrednosti, zaštita klime i resursa, preuzimanje društvene odgovornosti:
Pročitajte naš trenutni izveštaj o održivosti- o ciljevima prema kojim težimo i
onima koje smo već postigli.
Pogledajte naš doprinos cirkularnoj ekonomiji
Cirkularna ekonomija se razvija velikom brzinom. Sve više kompanija prepoznaje mogućnosti održive transformacije i hrabro se kreću ka budućnosti. Ove kompanije imaju koristi samo, jer izbegavanje otpada, ponovna upotrebna i reciklaža ne samo da smanjuju opterećenje na našoj planeti, već otvaraju i nove horizonte u stvaranju vrednosti.
Sa našim časopisom o održivosti, Časopisom za održivost, želimo da pokažemo kako kompanije i životna sredina profitiraju od inovativnih rešenja vezanih za cirkularnu ekonomiju. Takođe želimo da istaknemo ulogu koju Interzero već igra u oblikovanju ove ekonomije zajedno sa našim kupcima i partnerima. Ovim časopisom težimo da inspirišemo druge da preduzmu akciju za održivi razvoj i iskoriste potencijal cirkularnosti.
One World. Zero Waste. Let's #MoveTheDate!
Postanite deo našeg kretanja i smanjite svoj ekološki otisak. Zato što je zaštita klime timski sport! Kod nas ćete napraviti održivu razliku u poslovanju, povećati svoje mogućnosti za dugoročnu zaradu i poboljšati svoju reputaciju.
Istraživanje Globalne mreže otisaka stopala pokazuje da naši napori za reciklažu guraju nazad Dan nadsmevanja Zemlje za 7 minuta i 16 sekundi širom sveta.
„Overshoot Day“, poznat i kao „Overshoot Day“, simboličan je datum u godini kada je čovečanstvo koristilo više prirodnih resursa nego što Zemlja može da obnovi. Od tog trenutka do kraja godine, radimo na ekološkom „kreditu“, koristeći više resursa nego što naš ekosistem može da regeneriše. Ovo je alarmantan pokazatelj preteranogeksploitacije i pritiska koji vršimo na planetu.
Zajedno sa našim klijentima i partnerima, možemo da utičemo na globalni Dan preterivanja za Zemlju. Reciklaža i ponovno korišćenje materijala štite našu planetu smanjenjem emisije gasova sa efektom staklene bašte i očuvanjem biodiverziteta.
Let’s #MoveTheDate
Imate pitanje? Kontaktirajte nas!
Kontakt
Wolfang Rabl
wolfgang.rabl@interzero.at
06648151896
Ibrahim Erdinlig
ibrahim.erdinlig@interzero.at
06644799969
Kontakt
Sertifikacija Made for recycling
MADE FOR RECYCLINGDa li je vaša ambalaža pogodna za reciklažu?
Paker i proizvođač mogu staviti na tržište samo ambalažu koja ispunjava bitne uslove u pogledu proizvodnje i sastava ambalaže i njene pogodnosti za ponovnu upotrebu i oporabu, uključujući i reciklažu, član 8., 9., 10., 11., 12., 13. i 14. Zakona o ambalaži i ambalažnom otpadu
Interzero Srbija pruža uslugu sertifikacije ambalaže Made for Recycling. Za pakovanje ocenjeno veoma dobro, dodeljuje se znak kvaliteta napravljen za reciklažu.
Institut za zaštitu životne sredine Bifa je u saradnji sa Interzero razvio metodologiju za procenu reciklabilnosti ambalaže prema smernicama propisanim minimalnim standardima, koje je odobrio Fraunhofer IVV.
Koraci do sertifikacije i oznake kvaliteta:
- Šaljete 5 uzoraka pakovanja.
- Vaša ambalaža se testira i analizira u Kompetentnom centru za plastiku, Maribor, Slovenija.
- Dobijate Sertifikat i Izveštaj o mogućnosti reciklaže, koji sadrži konkretne i praktične preporuke ukoliko je potrebno dalje postupanje.
- Optimizujete svoje pakovanje.
- Ponavljamo pregled i analizu vaših poboljšanja.
Zašto sertifikacija Made for recycling pomaže u promovisanju cirkularne ekonomije?
Visoka mogućnost recikliranja
Ambalaža se može reciklirati daleko iznad zakonskog minimalnog standarda.
Pravilno odvajanje otpada
Potrošač ih može sortirati i odložiti.
Efikasno sortiranje
Oni se dodeljuju pravom materijalu u sistemima za sortiranje.
Optimalno korišćenje
Oni su vredni materijali koji se mogu ponovo koristiti u novim proizvodima i ambalaži.
Više odgovornosti
Dajete važan doprinos promovisanju cirkularne ekonomije.
Sladoled koji se može lako reciklirati
Da bi se osiguralo da su najbolje pozicionirani za prakse cirkularne ekonomije, Unilever je pod lupu stavio svoja pakovanja sladoleda „Cremissimo”. Laboratorijska analiza je potvrdila: Cremissimo ambalažu je veoma lako reciklirati – i za to je dobila pečat kvaliteta „Made for Recycling Interseroh“. Pakovanje sladoleda je napravljeno od 100 posto poliolefina i dizajnirano je bez prepreka koje se ne mogu reciklirati.
Pakovanje spremno za cirkularni tok
Novo: čokolada u papirnoj kesi – nova „mini kesa“ kompanije Ritter Sport je sada dostupna u papirnoj kesi koja se veoma lako reciklira i dobila je pečat „Made for recycling Interseroh“. Sa novom „mini torbom“, Ritter Sport je napravio prvi korak ka papiru. U tu svrhu koristi se novorazvijeni specijalni papir, čiji premaz ne stvara probleme u procesu reciklaže.
Sir u ambalaži, koja se može reciklirati
Polutvrdi sir Grunlander dostupan je u održivijem pakovanju od septembra 2021. Sastoji se od 94% materijala koji se može reciklirati i nosi sertifikat „Made for recycling“. Ambalaža dobija pečat samo ako se lako ili – kao kod Grunlander-a – vrlo lako može reciklirati.
Zu allen Fragen rund um den Verkauf kontaktieren Sie unser Salesteam!
Kontakt
Wolfang Rabl
wolfgang.rabl@interzero.at
06648151896
Ibrahim Erdinlig
ibrahim.erdinlig@interzero.at
06644799969
Kontakt
Kompanija
Interzero - Vaš partner za inovativna cirkularna rešenja
Izkoristite prednosti naših Zero Waste Solutions –
i uspešno oblikujte cirkularnu ekonomiju budućnosti.
Zatvaranje ciklusa, stvaranje dodatne vrednosti: Kao jedan od vodećih pružalaca usluga u oblasti životne sredine, mi podržavamo naše klijente u izbegavanju otpada, obezbeđivanju sirovina i značajnom poboljšanju njihovog balansa održivosti. Efikasna reciklaža sirovina nudi ogromne mogućnosti – kako za životnu sredinu, tako i za privredu i za društvo. Interzero je jedan od pionira reciklaže. Naša kompanija ima više od 30 godina iskustva u razvoju i implementaciji rešenja zasnovanih na potrebama za prevenciju i reciklažu otpada. Danas, kao međunarodni pružalac usluga u oblasti životne sredine, postavljamo nove standarde – i zajedno sa našim partnerima pokrećemo promenu ka cirkularnoj ekonomiji koja štedi resurse.
O nama
Karakteristike našeg rada su cirkularna ekonomija, prevencija otpada i očuvanje prirodnih resursa. Interzero ukratko: činjenice i brojke – od našeg osnivanja 1991. godine, pružili smo integrisane usluge za više od 20.000 klijenata u svim sektorima industrije
Upravljanje
„Osnovna snaga Interzero Srbija je, s jedne strane, u znanju i sposobnostima njenih zaposlenih – ljudi. S druge strane, snaga je u inovativnih, održivih i individualnim rešenjima koje nudi svojim klijentima. „
Zu allen Fragen rund um den Verkauf kontaktieren Sie unser Salesteam!
Kontakt
Wolfang Rabl
wolfgang.rabl@interzero.at
06648151896
Ibrahim Erdinlig
ibrahim.erdinlig@interzero.at
06644799969
Kontakt
Interzero solutions
Usluge prilagođene Vama kako bi zadovoljile Vaše zahtjeve 111
Zu allen Fragen rund um den Verkauf kontaktieren Sie unser Salesteam!
Kontakt
Wolfang Rabl
wolfgang.rabl@interzero.at
06648151896
Ibrahim Erdinlig
ibrahim.erdinlig@interzero.at
06644799969
Kontakt
Interzero
Aktuelno
Nothing found.
Savetovanje
Vaš partner za efikasno upravljanje otpadom
- Izpunjavanja zakonskih uslova,
- Optimaciji ambalaže i
- Smanjivanja troškova vezanih na upravljanje otpada.
Upravljanje otpadom
Pomažemo vam uskladiti poslovanje sa zakonskom regulativom u oblasti upravljanja otpadom.
- praćenje zakona, izmene i dopune zakona o upravljanju otpadom i pismeno obaveštavanje o svim promenama u vezi sa potrebama klijenata,
- pomoć pri popunjavanju pratećih dokumenata.
- pomoć u izradi deklaracija o fizičkim i hemijskim svojstvima opasnog otpada,
- pomoć u vođenju evidencije o nastanku otpada i postupanju sa otpadom,, ...
Sertifikovanje Made for recycling
Da li je vaša ambalaža spremna za reciklažu?
- U 5 koraka provjerimo recikabilnost vaše ambalaže
- Ako je uskađena sa našim uslovima dobijate pečat Made for recycling
- Pečat možete pozicionirati na vaše proizvode i sa time izkazati vaš doprinos održivoj životnoj sredini
O Interzeru
Zaposleni i inicijative
Naši zaposleni su stručnjaci za cirkularnu ekonomiju koji čine Interzero onim što jeste. Zajedno sa vama i našim partnerima stvaramo budućnost u kojoj vredi živjeti.
Sabine Nallinger i Markus Muller-Dreksel u razgovoru (na njemačkom)
U intervjuu možete videti zašto je Evropski zeleni dogovor odlična prilika za kompanije – i za cirkularnu ekonomiju.
Odgovornost i strategija
Gradimo mostove, zatvaramo cikluse i stvaramo dodatnu vrednost. Naša strategija nam daje okvir za to. Tako da se uvek koncentrišemo na najvažnije.
Studije i sertifikati
Crno na belo dokumentujemo doprinos naših kupaca zaštiti klime: Institut Fraunhofer UMSICHT redovno izračunava pozitivne ekološke efekte ove obaveze.
Proizvodi & Kupci
Radimo na reciklaži sirovina. Za zaštitu životne sredine i za dobrobit naših kupaca.
Naše usluge
Mašine za otpad
Nudimo širok asortiman mašina koje će optimizovati vaš otpad i smanjiti vaše troškove
Zu allen Fragen rund um den Verkauf kontaktieren Sie unser Salesteam!
Kontakt
Wolfang Rabl
wolfgang.rabl@interzero.at
06648151896
Ibrahim Erdinlig
ibrahim.erdinlig@interzero.at
06644799969
Kontakt
Upravljanje otpadom
Vaš partner za efikasno upravljanje otpadom
Usluge prilagođene vama da zadovolje vaše zahteve
Ekološki prihvatljivo upravljanje otpadom i usluge po meri idu ruku pod ruku u Interzero-u. Zbog toga razvijamo rešenja za odlaganje specifična za industriju u bliskoj saradnji sa našim klijentima. Za implementaciju naših rešenja oslanjamo se na preko 600 sertifikovanih kompanija iz sektora upravljanja otpadom i reciklaže. Ovo nam omogućava da rukujemo bilo kojom kategorijom otpada, dok ispunjavamo visoke standarde kvaliteta koje očekuju kupci u bilo kojoj industriji. Od prevencije otpada do reciklaže i ponovne upotrebe: prema vašim zahtevima razvijamo individualna rešenja u korist zaštite životne sredine. Iskoristite našu stručnost u integrisanom pružanju usluga za inteligentnu kružnu ekonomiju, poboljšajte svoju efikasnost i povećajte svoju konkurentnost.
Usluga zaposlenog na lokaciji klijenta
Usluga na ključ - prepustite brigu o otpadu nama
Otpis / uništavanje robe
Da li otpisujete robu kojoj je istekao rok trajanja, nije više u prodajnom asortimanu ili ne ispunjava uslove za uvoz?
6 koraka do vašeg rešenja za upravljanje otpadom:
Detaljni pregled sajta
Analiza vaših podataka i operativnih procedura relevantnih za odlaganje
Dokumentacija tokova proizvoda i otpada
Dizajn rešenja zasnovan na individualno dogovorenoj najboljoj praksi
Rukovanje i optimizacija svih poslova upravljanja otpadom
Specijalizovana podrška na licu mesta tokom naše saradnje
Zu allen Fragen rund um den Verkauf kontaktieren Sie unser Salesteam!
Kontakt
Wolfang Rabl
wolfgang.rabl@interzero.at
06648151896
Ibrahim Erdinlig
ibrahim.erdinlig@interzero.at
06644799969