Environmental Sustainability Dashboard

Environmental Sustainability Dashboard

Kontrolna tabla za održivost životne sredine – ESG alat za ne-finansijsko izveštavanje

Nove zakonske obaveze preduzetnika i sve veći značaj pitanja održivosti, čine ne-finansijsko ESG izveštavanje sa sve većim izazovom za mnoge kompanije. Da bismo pojednostavili procese prikupljanja podataka, praćenja i analize ESG indikatora, kreirali smo kontrolnu tablu za održivost životne sredine – konsultantsku uslugu u kombinaciji sa ESG alatom za izveštavanje.

ESG izveštavanje – da li je to i Vaša obaveza?

Ne-finansijsko izveštavanje ESG-a uvedeno je pod CSRD-om. Propisi su usvojeni 2022. godine,  a od 2024. godine mnoge kompanije će morati da podnesu godišnje izveštaje ESG-a, pripremljene u skladu sa Evropskim standardima izveštavanja o održivosti, takozvanom ESRS.

Već sada, obaveza da se prijavi ne-finansijski ESG, odnosi se na skoro 50.0000 EU kompanija. U narednim godinama sistematski će biti proširen prema sledećem rasporedu:

  • Od 2024. godine, takozvane kompanije od javnog interesa sa prihodima iznad 50 miliona EUR i zapošljavanjem min. 500 ljudi,
  • Od 2025. godine, sve velike kompanije ili matični subjekti velikih grupa koji zadovoljavaju najmanje 2 od sledećih kriterijuma: prihodi min. 50 miliona EUR, više od 250 zaposlenih, bilans stanja ukupno min. 25 miliona EUR,
  • Od 2026. godine, srednje i male navedene kompanije zadovoljavaju najmanje 2 od sledećih kriterijuma: bilans stanja ukupno min. 5 miliona EUR i prihod od min. 10 miliona EUR za mala preduzeća ili bilans stanja ukupno min. 25 miliona EUR i prihod od min. 50 miliona evra za kompanije srednje veličine.

U oblasti zaštite životne sredine, ESG izveštaji će uključivati, min podatke o emisiji gasova sa efektom staklene bašte, način i stepen uticaja kompanije na životnu sredinu i stanje implementacije cirkularne ekonomije.

Pripremite se za ne-finansijsko ESG izveštavanje pomoću kontrolne table za održivost životne sredine

Kontrolna tabla za održivost životne sredine je savetodavna usluga sa kojom ćete pripremiti svoju kompaniju za obavezno ESG izveštavanje. Naše rešenje se sastoji od konsultantske kuće za procenu uticaja na životnu sredinu u vezi sa potrebama našeg klijenta, podržane onlajn platformom.

Zahvaljujući Environmental Sustainability Dashboardu ćete:

  • Nabrojat ključne ekološke ESG faktore vaše kompanije koji su neophodni za ne-finansijsko izveštavanje,
  • Izbeći finansijske kazne zbog nepoštovanja obaveze izveštavanja ESG-a i smanjiti rizik od narušavanje ugleda kompanije,
  • Unapred identifikovati podatke vaše kompanije koji utiču na procenu ESG-a u oblasti zaštite životne sredine,
  • Steći vreme da sprovedete akcije koje će poboljšati ESG rejting kompanije i ojačati njenu poziciju na tržištu,
  • Prikupljanje podataka obuhvaćenih ESG izveštajem u efikasnu digitalnu kontrolnu tablu,
  • Steći ćete mogućnost da konstantno pratite ekološke KPI indikatore vaše kompanije,
  • Prijavićete ESG faktore na način koji zadovoljava potrebe investitora i izvođača radova Vaše kompanije,
  • Smanjit uticaj Vaše kompanije na životnu sredinu.

Kontrolna tabla za održivost životne sredine – sveobuhvatni ESG konsalting u oblasti zaštite životne sredine

Ključni element kontrolne table za održivost životne sredine je savet o procesu pripreme i agregiranja podataka za ESG izveštaj. Zbog mnoštva i raspršivanja ovih informacija, sopstveni izbor i prikupljanje može da oduzme mnogo vremena i pogoduje skupim greškama.

Interzero nudi punu podršku u razumevanju i primeni ESG standarda i saveta u procesu kreiranja ESG izveštaja: od izbora opsega podataka do izrade konačne verzije dokumenta. Da bi se zadovoljili najviši standardi izveštavanja, kontrolna tabla za održivost životne sredine sastoji se od nekoliko pažljivo isplaniranih koraka:

ESD process on graph

  • Analiza konteksta – preliminarna studija konteksta i poslovnog okruženja preduzeća,
  • Analiza podataka – prikupljanje i konfiguracija ulaznih podataka, podrška u izboru ekoloških KPI indikatora,
  • Unos podataka – unošenje podataka u alat i uvodni izveštaj pripremljen u skladu sa zahtevima taksonomije EU i CSRD direktive i sa mogućnošću uzimanja u obzir drugih međunarodnih standarda izveštavanja i smernica industrije,
  • Interpretacija – mapiranje rizika, kritički pregled rezultata i višedimenzionalna analiza stvarnog uticaja kompanije na životnu sredinu,
  • Poboljšanje performansi – izrada korektivnog akcionog plana, postavljanje kratkoročnih i dugoročnih ciljeva,
  • Podrška u procesu promena – konsultantske aktivnosti, tekuće prilagođavanje ciljeva, konsultantska kuća za zaštitu životne sredine.

CSRD-usaglašeni metodi izračunavanja ESG-a

ESG i indikatori održivosti vaše kompanije izračunavaju se u skladu sa zvaničnim međunarodnim standardima:

  • Uputstva za izveštavanje o održivosti (GRI)
  • Protokol za gasove staklene bašte (GHG Protokol),
  • Kumulativna potražnja za energijom (CED),
  • Indeks cirkularnosti (MCI). Podaci će biti ažurirani odgovarajućim ISO standardom.

Metodologija koja se koristi kompatibilna je sa zahtevima Direktive o izveštavanju o održivosti preduzeća (CSRD) i Standarda izveštavanja o održivosti (ESRS).

Pored toga, uzimamo u obzir brojne KPI indikatore prilagođene potrebama klijenta (emisije, energija, materijali, otpad, voda).

ESG i indikatori održivosti vaše kompanije izračunavaju se u skladu sa zvaničnim međunarodnim standardima:

  • Uputstva za izveštavanje o održivosti (GRI)
  • Protokol za Gasove staklene bašte (GHG Protokol),
  • Kumulativna potražnja za energijom (CED),
  • Indeks cirkularnosti (MCI). Podaci će biti ažurirani odgovarajućim ISO standardom.

Metodologija koja se koristi kompatibilna je sa zahtevima Direktive o izveštavanju o održivosti preduzeća (CSRD) i Standarda izveštavanja o održivosti (ESRS).

Pored toga, uzimamo u obzir brojne KPI indikatore prilagođene potrebama klijenta (emisije, energija, materijali, otpad, voda).

ESD process in points

ESD kontrolna tabla – digitalni ESG alat za izveštavanje

ESD graphic process KPI

Sastavni deo ESD usluge je digitalna platforma koja Vam omogućava  da pratite KPI indikatore, pratite ESG faktore i kreirate izveštaje koji sadrže razradu nefisknih podataka kompanije. Na kontrolnoj tabli ESD platforme pronaći ćete dinamički objavljene KPI indikatore koji se mogu prikazati na više nivoa (kontrolna tabla, glavni indikatori, kategorije uticaja, KPI detalji).

ESD kontrolna tabla, Vam omogućava da dodelite uloge zaposlenima (C nivo, rukovodioci, marketing, menadžeri, tehničari) i navedete nivoe pristupa podacima.

Pratite  ESG i metriku održivosti Vaše kompanije

Digitalna kontrolna tabla se sastoji od grafikona, grafika i tabela koje sadrže: glavne KPI indikatore životne sredine, informacije o kategorijama uticaja i detaljne informacije o KPI indikatorima.

Podaci dostupni u alatu predstavljeni su u jasnom, grafičkom obliku,  što olakšava analizu i kritičko pregledanje postignutih rezultata.

Kreiranje izveštaja koji zadovoljavaju ESRS standarde

Sa kontrolne table možete da generišete izveštaje koji uključuju razvoj KPI indikatora:

  • za bilo koji vremenski period,
  • na nivou grupe ili zemlje,
  • u .pdf ili .xls formatu.

Opseg izveštaja se može slobodno prilagoditi, npr. onemogućavanjem određenih odeljaka izveštaja za internu upotrebu ili kreiranjem kompletnog ESG izveštaja za objavljivanje.

Rast poslovanja pomoću Interzerove kontrolne table za održivost životne sredine

Pomoću Kontrolne table za održivost životne sredine počećete da donosite informisane odluke fokusirane na održivost Vašeg poslovanja i naučit ćete kako da efikasno upravljate ekološkim pitanjima. Interzero eksperti će Vas pratiti u procesu promene, olakšavajući sprovođenje mera za poboljšanje ESG rezultata Vaše kompanije.

Šta ćete dobiti izborom Environmental Sustainability Dashboarda?

  • Ostvarit ćete uštede nastale implementacijom cirkularnih rešenja, efikasnijim korišćenjem energije i drugih resursa,
  • Nove kupce ćete steći proširenjem vašeg portfolija održivih usluga i proizvoda,
  • Uspostavit ćete saradnju sa novim poslovnim partnerima zahvaljujući ispunjavanju ESG kriterijuma,
  • Povećat ćete vrednost vaše kompanije i vrednovanje vašeg brenda,
  • Uticat ćete na percepciju kompanije kao dobrog poslodavca, što će Vam olakšati privlačenje i zadržavanje zaposlenih,
  • Preduzeću ćete obezbediti bolji pristup spoljnom finansiranju i šansu da dobije preferencijalne uslove (npr. niže troškove) kredita,
  • Poboljšat ćete odnos sa investitorima.

Zašto Interzero?

Mi smo jedan od vodećih pružalaca integrisanih ekoloških usluga. Već više od 30 godina podržavamo preduzetnike u ispunjavanju njihovih zakonskih obaveza, preduzimamo dalje odgovorne korake u oblasti zaštite životne sredine i razvoja njihovog poslovanja. Savetujemo, sprovodimo reviziju životne sredine, preuzimamo obaveze izveštavanja i pripremamo ekološku dokumentaciju.

Naš najveći adut je kvalifikovani tim iskusnih specijalista koji posluju u oblastima: emisije vazduha, upravljanja vodom i kanalizacijom, upravljanja otpadom i ambalaže. Od uvođenja ESG koncepta, fokusirali smo se na kriterijume ekološke održivosti kompanije i obezbedili rešenja koja poboljšavaju ESG indikatore u ovoj oblasti i imaju pozitivan uticaj na ukupan ESG rejting kompanije.

Imamo veliko iskustvo u proceni uticaja kompanije na životnu sredinu koristeći međunarodnu, standardizovanu metodologiju. Kao deo naših konsultantskih usluga, podržavamo naše klijente u planiranju i sprovođenju održivih aktivnosti i takođe im pružamo inovativne digitalne alate koji automatizuju brojne procese i minimiziraju rizik od grešaka.

Ubuduće, naše savetodavne aktivnosti mogu biti proširene tako da uključuju „S“ (i „G“) komponente, što će omogućiti efikasno kreiranje sveobuhvatnih ESG izveštaja.

Obaveza prijave ne-finansijskog ESG-a u praksi – najčešća pitanja

Da li je ne-finansijsko izveštavanje o novoj obavezi Vaše kompanije? Pronađite odgovore na najčešća pitanja o ESG-u u Srbiji.

ESG (ekološka, socijalna, upravna) je skup indikatora vezanih za ekološka, socijalna i upravna pitanja kompanije. One su osnova za stvaranje rejtinga i ne-finansijske procene kompanija, zemalja i drugih organizacija (npr. nevladinih organizacija).

Pojedinačni ESG indikatori i ukupna ESG procena kompanije omogućavaju Vam da proverite da li se i u kojoj meri, data organizacija vodi principima održivog razvoja, sprovodi društveno odgovorne poslovne prakse i donosi koristi (uglavnom ne-finansijske) svim zainteresovanim stranama. Analiza ESG strategija i izveštaja koje je podnela kompanija važan su element procene rizika date kompanije, sprovedene, m.in u M&A procesima, od strane investitora, a sve češće i od strane potencijalnih izvođača radova date kompanije.

Izveštaj ESG je godišnji, ne-finansijski izveštaj koji pruža informacije o aktivnostima koje preduzeće preduzima u 3 oblasti: ekološkoj, socijalnoj i upravnoj, kao i o rezultatima izvršenih aktivnosti. Pravilno konstruisani ESG izveštaj treba da bude zasnovan na smernicama sadržanim u mnogim pravnim aktima (nacionalnim, evropskim i međunarodnim) i organizacionim, koji uključuju, m.in:

  • Računovodstvenog akta koji sprovodi Direktivu o ne-finansijskom obelodanjivanju,
  • Direktiva o ne-finansijskom izveštavanju (NFRD/CSRD),
  • Uredba o obelodanjivanju održivosti finansijskih usluga (SFDR),
  • Uredbu EU o taksonomiji,
  • preporuke Radne grupe za finansijska obelodanjivanja vezana za klimu (TCFD).

Obaveza izveštavanja ESG-a na snagu je 1. januara 2024. godine. Od tog datuma skoro 4 000 poljskih kompanija mora da podnese godišnje, obavezne ne-finansijske izveštaje. Narednih godina obaveza izveštavanja ESG biće proširena i na druge, manje i manje entitete koji posluju u EU.

Počevši od 2024. godine, obaveza prijave neizvršnog ESG-a odnosiće se na velika preduzeća, takozvane subjekte od javnog interesa ili matična preduzeća velikih grupa sa više od 500 zaposlenih i ispunjavanje jednog od sledećih kriterijuma: neto promet veći od 40 miliona EUR i/ili ukupna imovina veća od 20 miliona EUR.

U narednim godinama, obaveza prijave ne-finansijskih primenjivaće se i na manje entitete:

  • od 2025. godine veliki subjekti ili roditeljski poduhvati velikih grupa zadovoljavaju dva od sledećih kriterijuma: više od 250 zaposlenih, neto promet veći od 50 miliona EUR, ukupna imovina veća od 25 miliona EUR,
  • Od 2026. godine, mali i srednji entiteti navedeni na uređenom tržištu EU koji zadovoljavaju dva od sledećih kriterijuma:
    • za preduzeća srednje veličine: više od 10 zaposlenih, neto promet preko 50 miliona EUR, ukupna imovina preko 25 miliona EUR,
    • za mala preduzeća: više od 10 zaposlenih, neto promet preko 10 miliona EUR, ukupna imovina iznad 5 miliona EUR (prenosiva do 2028.),
  • Od 2028. godine određeni subjekti koji nisu iz EU sa neto prometom u EU veći od 150 miliona evra i ogranak u EU sa neto prometom od preko 40 miliona evra ili podružnicom EU koja podleže CSRD-u.

ESG metrike (poznate i kao ESG faktori) mogu se podeliti na 3 glavne oblasti: ekološku, socijalnu i upravnu oblast.

Primeri ekoloških ESG faktora uključuju:

  • Ublažavanje klimatskih promena;
  • Adaptacija na klimatske promene;
  • Očuvanje i održivu upotrebu slatkovodnih i morskih voda;
  • Prelazak na cirkularnu ekonomiju;
  • Prevenciju i kontrolu zagađenja;
  • Zaštitu i obnovu biodiverziteta.

Primeri socijalnih ESG faktora uključuju:

  • Uslovi rada;
  • Zdravlje i bezbednost na radu;
  • Inkluzivnost i raznolikost na radnom mestu;
  • Mogućnost razvoja i obuke;
  • Nivo poštovanja ljudskih prava;
  • Odnosi sa zajednicom;
  • Uticaj kompanije/brenda na potrošače i krajnje korisnike.

Primeri ESG faktora vezanih za korporativno upravljanje uključuju:

  • Korporativna kultura i odgovorno poslovno ponašanje;
  • Upotreba/funkcionisanje korupcije i podmićivanja;
  • Politički uticaj kompanije i aktivnosti lobiranja;
  • Odnose sa dobavljačima i poslovnim partnerima;
  • Zaštitu privatnosti i bezbednosti podataka.

Imate pitanje? Kontaktirajte nas!

Kontakt


    ESD

    Pustite nas da se krećemo kroz održivost za Vas

    da bi mogli da se opustite

    Environmental Sustainability Dashboard

    je rešenje za praćenje i optimizaciju relevantnih ekoloških parametara, kao i upravljanje ciljevima održivosti. Pogodan je za kompanije svih veličina. Naš cilj je da Vas vodimo na putu koji dostiže i prevazilazi Vaše ciljeve održivosti.

    Preuzmite informativni list

    Naša rešenja objašnjeno za 90 sekundi

    Prednosti svakog koraka koji napravite sa nama

    6 Poboljšanje performansi

    Izrada održive poslovne operacije

    Saznajte više

    5 Interpretacija rezultata

    Pogledajte brze pobede i održive dobitke

    Saznajte više

    4 Kontrolna tabla

    Potpuni pregled uticaja na životnu sredinu

    Saznajte više

    1 Analiza konteksta

    Transparentan pogled na vaše poslovanje.

    Saznajte više

    2 Analiza podataka

    Sakupite svoje uticajne aktivnosti.

    Saznajte više

    3 Unos podataka

    Organizacija podataka koju ste tražili.

    Saznajte više

    1 Analiza konteksta

    Transparentan pogled na vaše poslovanje.

    Saznajte više

    2 Analiza podataka

    Sakupite svoje uticajne aktivnosti.

    Saznajte više

    3 Unos podataka

    Organizacija podataka koju ste tražili.

    Saznajte više

    4 Kontrolna tabla

    Potpuni pregled uticaja na životnu sredinu

    Saznajte više

    5 Interpretacija rezultata

    Pogledajte brze pobede i održive dobitke

    Saznajte više

    6 Poboljšanje performansi

    Izrada održive poslovne operacije

    Saznajte više

    Imate li pitanja?

    Naš stručnjak je na raspolaganju da Vam pruži informacije o našem rešenju.

    Kontaktiraj odmah
    Djorđe - Prodaja i nabavka

    Vaša kontakt osoba:

    Djorđe Jovanović

    1 Analiza konteksta

    Da biste izgradili održivu poslovnu operaciju krenuli smo da koristimo analizu ekoloških performansi kao polaznu tačku.

    • Početna analiza: Zajedno planiramo kako će izgledati naši skrojeni saveti za vas i prilagoditi ga vašem individualnom kontekstu.
    • Analiza procesa: Definisanje ciljeva održivosti, relevantnih KPI indikatora i strategije integracije podataka.
    • Definicije cilja makroa: Postavite određene ciljeve održivosti koji su usklađeni sa poslovnim ciljevima.

    2 Analiza podataka

    Da bismo dozvolili da podaci o životnoj sredini pokreću vaše odluke u budućnosti prvo moramo da prikupimo relevantne informacije.

    • Relevantni KPI indikatori: Definišite odgovarajuće i sveobuhvatne podatke za smislene uvide.
    • Analiza potrebnih podataka: Definisano je strukturiranje ulaznih podataka
    • Analiza dostupnih podataka: Postojeći podaci u vašem preduzeću se porede sa potrebnim podacima vršeći GAP analizu
    • Podešavanje procesa ulaznih podataka

    3 Unos podataka

    Naši konsultanti Vam mogu pomoći da postanete svesni svojih vrednih podataka i otkrijete informacije koje pokreću Vaš uticaj na životnu sredinu.

    • Ulazni predložak podataka
    • Provera podataka: Proverite tačnost podataka da biste obezbedili pouzdane rezultate.
    • Podrška za unos podataka

    4 Kontrolna tabla

    Detaljne vizuelizacije Vaših podataka o održivosti daju Vam informacije za buduče odluke.

    • KPI indikatori na više nivoa: Nadgledajte parametre u svrhe izveštavanja i postavite i KPI indikatore usaglašene sa standardima
    • Izveštavanje: Steknite delotstive uvide na prvi pogled i izvezite
    • Prilagodljivost: Kontrolnu tablu i grafiku možete prilagoditi tako da uvek odgovaraju vašim očekivanjima i brendiranju

    5 Interpretacija podataka

    Naši konsultanti će Vam pomoći da saznate gde možete da poboljšate neefikasnost i podignete efikasnosti, kratkoročno ili dugoročno.

    • Rezultati kritičkog pregleda: Steknite dublje razumevanje podataka i njegovih implikacija.
    • Fokusirajte se na određene KPI indikatore: dobijte prilagođena objašnjenja.

    Poboljšanje performansi

    Bilo da želite da zaslužite sertifikat održivosti ili samo nadmašite svoje konkurente, mi smo tu da isplaniramo vašu zelenu budućnost.

    • Definišite akcione planove: Procenite performanse u odnosu na KPI indikatore i identifikujte oblasti za poboljšanje.
    • Prilagodi ciljeve: Prilagođene radnje poboljšanja na osnovu KPI indikatora i ciljeva.
    • Podrška implementaciji: Sprovesti mere i poboljšati svoje ekološke performanse zahvaljujući našim cirkularnim rešenjima

    Neka naš tim pokaže kontrolnu tablu

    FAQ

    Environmental Sustainability Dashboard je Interzerovo rešenje za organizacije bilo koje veličine zainteresovane za praćenje podataka vezanih za održivost. Naša kontrolna tabla omogućava lak pristup različitim ekološkim KPI indikatorima kao što su potrošnja energije, emisije, potrošnja vode, upravljanje otpadom i drugi faktori životne sredine.

    Proračuni Environmental Sustainability Dashboard  zasnovani su na najvažnijim međunarodnim standardima:

    • Globalna inicijativa za izveštavanje – GRI
    • Inicijativa za gasove sa efektom staklene bašte – GHG
    • Kumulativna potražnja za energijom – CED

    Interzero metodologiju sertifikuje GRI, GHG i CED organizacije.

    Naša kontrolna tabla održivosti je u potpunosti usaglašena sa Direktivom o izveštavanju o održivosti preduzeća (CSRD) i Evropskim sistemom jedinstvenog izveštavanja (ESRS). Pažljivo pratimo razvoj ESRS-a i posvećeni smo pravljenju svih neophodnih korekcija kako bismo osigurali kontinuiranu usaglašenost.

    Zvaničnu izjavu GRI poravnanja sa ESRS-om možete pogledati na sajtu Globalne inicijative za izveštavanje: Link to GRI ESRS Alignment

    Environmental Sustainability Dashboard je strateški alat koji pomaže vašoj organizaciji da donese odluke vođene podacima o vašim performansama održivosti.

    Interzero kontrolna tabla predstavlja važne ekološke indikatore i podatke na jasan i razumljiv način: nivo detalja koji treba prikazati može se prilagoditi potrebama korisnika.

    Interzero vas podržava sa iskusnom procenom uticaja na životnu sredinu i konsaltingom za izveštavanje:

    • Analiza konteksta i podataka, podešavanje/ažuriranje ulaznih podataka.
    • Tumačenje rezultata
    • Poboljšanje performansi – postavljanje ciljeva, definisanje akcionih planova, …
    • Tekuća podrška za upravljanje kontrolnom tablom

    Analizom ključnih ekoloških metrika, Interzero može da identifikuje neefikasnost, unapredi napore za održivost preduzeća, postavi ciljeve, prati napredak i unapredi ukupnu strategiju zaštite životne sredine.

    Environmental Sustainasbility Dashboard igra kritičnu ulogu u pružanju pomoći kompanijama da preispitaju svoje ekološke performanse i donesu informisane odluke. On obezbeđuje vizuelizaciju podataka i omogućava zainteresovanim stranama da identifikuju trendove, postave ciljeve, izmere napredak i identifikuju oblasti za poboljšanje.

    Ona jača transparentnost, odgovornost i održive prakse.

    Izračunavanja uticaja Scope 3 vrše se prema utvrđenim standardima izveštavanja o održivosti kao što su Globalna inicijativa za izveštavanje (GRI), konkretno GRI 305-3 i 305-5, kao i smernice o gasovima staklene bašte (GHG) i kumulativnoj potražnji za energijom (CED). Važno je napomenuti da je prikupljanje podataka iz Scope 3 odgovornost kupca i pružamo alate i podršku za pomoć u ovom procesu.

    Ona može da uključuje širok spektar podataka, uključujući podatke o potrošnji energije, emisiju gasova sa efektom staklene bašte, potrošnju vode, proizvodnju otpada i reciklažu, proizvodnju obnovljive energije i druge relevantne indikatore životne sredine.

    Određeni podaci koji su uključeni mogu se prilagoditi ciljevima, industriji i prioritetima organizacije.

    Svi podaci se bezbedno čuvaju u AWS-u, svetskom lideru u cloud computing-u, u svom Frankfurtskom data centru. Naše mere bezbednosti podataka uključuju redovne bezbednosne revizije i usaglašenost sa GDPR-om i drugim relevantnim propisima o zaštiti podataka kako bi se osigurala bezbednost i poverljivost vaših podataka.

    Ne, Environmental Sustainability Dashboard ne generiše izveštaj o održivosti. Umesto toga, on obezbeđuje KPI indikatore koji se mogu uključiti u izveštaj o održivosti.
    Interzero može da kreira izveštaj o održivosti za vaše preduzeće. Podaci koje generiše kontrolna tabla kompatibilni su sa zahtevima Direktive o korporativnom izveštavanju o održivosti (CSRD) i stoga su pogodni za uključivanje u izveštaj.

    Naravno, možemo da pomognemo napraviti izveštaj o održivosti prilagođen potrebama vaše kompanije. Podaci koje generiše kontrolna tabla zadovoljavaju zahteve Direktive o izveštavanju o održivosti preduzeća (CSRD) i stoga su pogodni za integraciju u izveštaj.
    Molimo vas da kontaktirate naše stručnjake za održivost

    Interzerov Environmental Sustainability Dashboard pruža podatke i uvide potrebne za izveštavanje o održivosti u standardnom formatu Globalne inicijative za izveštavanje (GRI, 300 serija). Omogućava organizacijama da prikupljaju, analiziraju i predstavljaju podatke o performansama životne sredine na standardizovan i transparentan način. Ovi podatki se mogu koristiti za izradu izveštaja o održivosti, odgovaranje na upite zainteresovanih strana, ispunjavanje obaveza izveštavanja i demonstriranje posvećenosti organizacije održivosti.

    Interzero ima veliko iskustvo u merenju uticaja na životnu sredinu u odnosu na međunarodne standarde, počevši od metodologije procene životnog ciklusa (LCA). Sproveli smo brojne LCA studije u raznim industrijama koje pružaju dragocene uvide u praksu održivosti i pomažu kompanijama da smanje svoj ekološki otisak.

    Naša stručnost i posvećenost održivosti čine nas pouzdanim partnerom za organizacije koje žele da poboljšaju svoje ekološke performanse.

    Environmental Sustainability Dashboard nudi organizacijama brojne pogodnosti pružanjem jasnog i konciziranog vizuelnog predstavljanja ekoloških performansi i omogućavanjem informisanog donošenja odluka.

    • Smanjite uticaj na životnu sredinu.
    • Usaglasite se sa regulatornim i ESG zahtevima, kako oni postaju strožiji, i ekološke performanse su sve više u fokusu.
    • Ostanite konkurentni. Sve više potrošača/kupaca donosi ekološki prihvatljive odluke o kupovini.
    • Sa zelenim marketingom, poboljšavate i svoj imidž na tržištu.
    • NAČIN OBRAČUNA*
      na osnovu međunarodnih standarda: GRI – GHG – CED.
      *Sertifikacija je u toku
    • PO VAŠOJ MERI

    Naše rešenje je prilagodljivo i rešava potrebe vašeg poslovanja, bilo na korporativnom ili individualnom nivou.

    To je prilagođeno rešenje zasnovano na individualnim potrebama i očekivanjima.

    Nakon razgovora sa Vama i informaciji o detaljima vezanih na Vašu kompaniju, Interzero će proceniti potrebe vaše organizacije i obezbediti najbolje rešenje za vaše zahteve.

    Kontakt

    Djorđe - Prodaja i nabavka

    Vaša kontakt osoba:

    Djorđe Jovanović


      ESD-old

      je Interzerovo rešenje za kompanije bilo koje veličine zainteresovane za praćenje podataka vezanih za održivost.

      Sa 30 godina industrijskog i konsultantskog iskustva, Interzero-ova kontrolna tabla za održivost životne sredine je neizostavno sredstvo za detaljnu analizu vaših ekoloških KPI indikatora.

      Sa dokazanim rezultatom, Interzero je dobro opremljen da unapredi inicijative održivosti vaše organizacije, postavi ciljeve, prati napredak i na kraju unapredi vašu celokupnu strategiju

      1 Analiza konteksta

      • Preliminarna analiza: Razumevanje jedinstvenog konteksta klijenta za efikasno planiranje održivosti.
      • Analiza procesa: Definisanje ciljeva održivosti, relevantnih KPI indikatora i strategije integracije podataka.
      • Definicije makro ciljeva: Podešavanje određenih ciljeva održivosti u skladu sa poslovnim ciljevima.

      2 Analiza podataka

      • Relevantni KPI indikatori: Definiramo odgovarajuće i sveobuhvatne podatke za smislene uvide.
      • Dostupna analiza podataka
      • Definiramo ulazne podatake
      • Podešavamo proces unosa podataka

      3 Unos podataka

      • Predložak za unos podataka
      • Verifikacija podataka: Proverimo tačnost podataka, da biste obezbedili pouzdane rezultate.
      • Podrška za unos podataka

      4 Kontrolna tabla

      • KPI indikatori na više nivoa: nadgledajte parametre u svrhe izveštavanja.
      • Izveštavanje: Sa ovim alatom Vam možemo pomoći pripremiti izvještaj o održivosti.

      5 Tumačenje

      • Kritički pregledi rezultata: Pomozite klijentima da steknu dublje razumevanje podataka i njegovih implikacija.
      • Fokusirajte se na određene KPI indikatore: steknite prilagođena objašnjenja.

      6 Poboljšanje performansi

      • Definicija akcionih planova: Procenite performanse u odnosu na KPI indikatore i identifikujte oblasti za poboljšanje.
      • Prilagođavanje ciljeva: Prilagodite mere poboljšanja na osnovu KPI indikatora i ciljeva.
      • Podrška implementaciji

      FAQ

      Environmental Sustainability Dashboard je Interzerovo rešenje za organizacije bilo koje veličine zainteresovane za praćenje podataka vezanih za održivost. Naša kontrolna tabla omogućava lak pristup različitim ekološkim KPI indikatorima kao što su potrošnja energije, emisije, potrošnja vode, upravljanje otpadom i drugi faktori životne sredine.

      Proračuni Environmental Sustainability Dashboard  zasnovani su na najvažnijim međunarodnim standardima:

      • Globalna inicijativa za izveštavanje – GRI
      • Inicijativa za gasove sa efektom staklene bašte – GHG
      • Kumulativna potražnja za energijom – CED

      Interzero metodologiju sertifikuje GRI, GHG i CED organizacije.

      Naša kontrolna tabla održivosti je u potpunosti usaglašena sa Direktivom o izveštavanju o održivosti preduzeća (CSRD) i Evropskim sistemom jedinstvenog izveštavanja (ESRS). Pažljivo pratimo razvoj ESRS-a i posvećeni smo pravljenju svih neophodnih korekcija kako bismo osigurali kontinuiranu usaglašenost.

      Zvaničnu izjavu GRI poravnanja sa ESRS-om možete pogledati na sajtu Globalne inicijative za izveštavanje: Link to GRI ESRS Alignment

      Environmental Sustainability Dashboard je strateški alat koji pomaže vašoj organizaciji da donese odluke vođene podacima o vašim performansama održivosti.

      Interzero kontrolna tabla predstavlja važne ekološke indikatore i podatke na jasan i razumljiv način: nivo detalja koji treba prikazati može se prilagoditi potrebama korisnika.

      Interzero vas podržava sa iskusnom procenom uticaja na životnu sredinu i konsaltingom za izveštavanje:

      • Analiza konteksta i podataka, podešavanje/ažuriranje ulaznih podataka.
      • Tumačenje rezultata
      • Poboljšanje performansi – postavljanje ciljeva, definisanje akcionih planova, …
      • Tekuća podrška za upravljanje kontrolnom tablom

      Analizom ključnih ekoloških metrika, Interzero može da identifikuje neefikasnost, unapredi napore za održivost preduzeća, postavi ciljeve, prati napredak i unapredi ukupnu strategiju zaštite životne sredine.

      Environmental Sustainasbility Dashboard igra kritičnu ulogu u pružanju pomoći kompanijama da preispitaju svoje ekološke performanse i donesu informisane odluke. On obezbeđuje vizuelizaciju podataka i omogućava zainteresovanim stranama da identifikuju trendove, postave ciljeve, izmere napredak i identifikuju oblasti za poboljšanje.

      Ona jača transparentnost, odgovornost i održive prakse.

      Izračunavanja uticaja Scope 3 vrše se prema utvrđenim standardima izveštavanja o održivosti kao što su Globalna inicijativa za izveštavanje (GRI), konkretno GRI 305-3 i 305-5, kao i smernice o gasovima staklene bašte (GHG) i kumulativnoj potražnji za energijom (CED). Važno je napomenuti da je prikupljanje podataka iz Scope 3 odgovornost kupca i pružamo alate i podršku za pomoć u ovom procesu.

      Ona može da uključuje širok spektar podataka, uključujući podatke o potrošnji energije, emisiju gasova sa efektom staklene bašte, potrošnju vode, proizvodnju otpada i reciklažu, proizvodnju obnovljive energije i druge relevantne indikatore životne sredine.

      Određeni podaci koji su uključeni mogu se prilagoditi ciljevima, industriji i prioritetima organizacije.

      Svi podaci se bezbedno čuvaju u AWS-u, svetskom lideru u cloud computing-u, u svom Frankfurtskom data centru. Naše mere bezbednosti podataka uključuju redovne bezbednosne revizije i usaglašenost sa GDPR-om i drugim relevantnim propisima o zaštiti podataka kako bi se osigurala bezbednost i poverljivost vaših podataka.

      Ne, Environmental Sustainability Dashboard ne generiše izveštaj o održivosti. Umesto toga, on obezbeđuje KPI indikatore koji se mogu uključiti u izveštaj o održivosti.
      Interzero može da kreira izveštaj o održivosti za vaše preduzeće. Podaci koje generiše kontrolna tabla kompatibilni su sa zahtevima Direktive o korporativnom izveštavanju o održivosti (CSRD) i stoga su pogodni za uključivanje u izveštaj.

      Naravno, možemo da pomognemo napraviti izveštaj o održivosti prilagođen potrebama vaše kompanije. Podaci koje generiše kontrolna tabla zadovoljavaju zahteve Direktive o izveštavanju o održivosti preduzeća (CSRD) i stoga su pogodni za integraciju u izveštaj.
      Molimo vas da kontaktirate naše stručnjake za održivost

      Interzerov Environmental Sustainability Dashboard pruža podatke i uvide potrebne za izveštavanje o održivosti u standardnom formatu Globalne inicijative za izveštavanje (GRI, 300 serija). Omogućava organizacijama da prikupljaju, analiziraju i predstavljaju podatke o performansama životne sredine na standardizovan i transparentan način. Ovi podatki se mogu koristiti za izradu izveštaja o održivosti, odgovaranje na upite zainteresovanih strana, ispunjavanje obaveza izveštavanja i demonstriranje posvećenosti organizacije održivosti.

      Interzero ima veliko iskustvo u merenju uticaja na životnu sredinu u odnosu na međunarodne standarde, počevši od metodologije procene životnog ciklusa (LCA). Sproveli smo brojne LCA studije u raznim industrijama koje pružaju dragocene uvide u praksu održivosti i pomažu kompanijama da smanje svoj ekološki otisak.

      Naša stručnost i posvećenost održivosti čine nas pouzdanim partnerom za organizacije koje žele da poboljšaju svoje ekološke performanse.

      Environmental Sustainability Dashboard nudi organizacijama brojne pogodnosti pružanjem jasnog i konciziranog vizuelnog predstavljanja ekoloških performansi i omogućavanjem informisanog donošenja odluka.

      • Smanjite uticaj na životnu sredinu.
      • Usaglasite se sa regulatornim i ESG zahtevima, kako oni postaju strožiji, i ekološke performanse su sve više u fokusu.
      • Ostanite konkurentni. Sve više potrošača/kupaca donosi ekološki prihvatljive odluke o kupovini.
      • Sa zelenim marketingom, poboljšavate i svoj imidž na tržištu.
      • NAČIN OBRAČUNA*
        na osnovu međunarodnih standarda: GRI – GHG – CED.
        *Sertifikacija je u toku
      • PO VAŠOJ MERI

      Naše rešenje je prilagodljivo i rešava potrebe vašeg poslovanja, bilo na korporativnom ili individualnom nivou.

      To je prilagođeno rešenje zasnovano na individualnim potrebama i očekivanjima.

      Nakon razgovora sa Vama i informaciji o detaljima vezanih na Vašu kompaniju, Interzero će proceniti potrebe vaše organizacije i obezbediti najbolje rešenje za vaše zahteve.

      Kontakt

      Vaša kontakt osoba:

      Dušan Marković


        Resources saved 2023

        Resources saved by recycling NEW

        Očuvanje resursa i zaštita klime

        Interzero radi sa kupcima i partnerima na zatvaranju krugova sirovina i postizanju dugoročnog ublažavanja klimatskih promena i očuvanja resursa. Prestižni Fraunhofer UMSICHT ​​objavljuje studije koje potvrđuju pozitivne ekološke efekte našeg rada!

        Naučno dokazana zaštita klime

        U svojoj godišnjoj studiji „resursi SAVED bi reciklažom“, Fraunhofer institut UMSICHT ​​izračunava u kojoj meri su usluge recikliranja kompanije Interzero pomogle životnoj sredini. Samo tokom 2022. godine, ova studija je pokazala da je 2,1 milion tona resursa rukovano sistemima zatvorene petlje koje vode kompanije Interzero kao što je Interzero u Nemačkoj, Austriji, Poljskoj; Italija i Slovenija, uštedeći oko 8,7 miliona tona primarnih sirovina. Ovo je uporedivo sa težinom 174.267 porodičnih kuća. Kompanije su takođe uštedele oko 1 milion tona emisija gasova staklene bašte – ovo odgovara prosečnoj godišnjojCO2 emisija od preko 100.000 četiri -osobna domaćinstva.

        Smanjenje prevoza, ponovno korišćenje IT uređaja

        U drugoj studiji iz serije „SAVED resursi“, Fraunhofer UMSICHT ​​je razmatrao pozitivan uticaj na resurse i klimu iz popravka i ponovna upotreba IT i komunikacionih uređaja, u organizaciji Interzero. Kao jedan primer, korišćenjem renoviranja za produženje radnog veka samo jednog laptopa štedi se oko 181 kg primarnih sirovina i 154 kg emisije gasova staklene bašte.

        Interzero-ov mobilni centar za brojanje (MCC) takođe pomaže u uštedi resursa. Lokalna dostupnost mobilne usluge brojanja za boce koje se ne mogu ponovo puniti znači da kompanije izbegavaju duga putovanja do stacionarnih centara za brojanje. „RESURSI UŠTEĐENI“ pokazuje da je MCC-ova godišnja ušteda CO2 jednaka iznosu koji su uklonila oko tri šumovita fudbalska terena.

        Dr.Ing. Markus Hiebel

        „Od dizajna proizvoda koji se može reciklirati do održivog oporavka, uspešna kružna transformacija zahteva da se svi akteri u lancu vrednosti udruže.“

        Dr.-Ing. Markus Hiebel
        Šef odeljenja za održivost i upravljanje resursima Fraunhofer Institute UMSICHT

        8,713,378


        Interzero je 2022. godine sačuvao 8,7 miliona tona primarnih resursa reciklirajući 2,1 milion tona sirovina.

        978,569


        Aktivnosti reciklaže kompanije Interzero smanjile su emisije gasova staklene bašte za milion tona u protekloj godini.

        2,339,396


        Recikliranjem električnih uređaja ušteđeno je više od 2,3 miliona tona primarnih resursa.

        721,353


        Kompanija je preradila više od 700 miliona tona papira, kartona i kartona, čime je izbegnuto oko 180.000 tona emisije gasova staklene bašte.

        513,272


        Ukupno je reciklirano više od 500.000 tona korišćenog stakla, što je smanjilo upotrebu primarne sirovine za milion tona.

        577,353


        Kompanija je reciklirala više od 570.000 tona plastike, čime je sačuvala više od 2 miliona tona primarnih sirovina.

        Sertifikati „SAVED SAVED“ za naše klijente i partnere

        Održiva konkurentska prednost: U saradnji sa Interzero-om poboljšavate svoj ekološki otisak i jačate vezu sa svojim kupcima. Mi prikazujemo količinu primarnih sirovina i gasova staklene bašte ušteđene kod nas u vašem individualnom sertifikatu o zaštiti resursa, mereno vašim individualnim doprinosom – bilo da se radi o reciklaži, ponovnoj upotrebi IT opreme ili smanjenju transportnih ruta.

        Letak Studija ‘resursi SPAŠENI reciklažom’

        Kontakt


          Kariera

          Brinemo se o okolišu, brinemo se o ljudima

          PRIDRUŽITE SE NAMA

          Zašto mi?

          Počeli smo 1991. godine, a danas smo lider u Evropi. Svako ko želi da našu viziju budućnosti bez otpada pretvori u karijeru, dobrodošao je da se pridruži našem timu. Nudimo integrisane ekološke usluge klijentima u svim industrijama, a mogućnosti za karijeru u Interzero-u su raznovrsne kao i naše usluge recikliranja i zaštite životne sredine. Zajedno sa vama želimo da stvorimo svet bez otpada. Stalo nam je do dobre atmosfere i direktnih odnosa. Samo na taj način mogu se stvoriti inovativna rešenja. Fokusirani smo na blisku saradnju i razmenu iskustava. Gradimo kulturu naše kompanije. Konstantno ulažemo u razvoj naših zaposlenih i jačamo naše talente.

          Naše vrednosti

          • Otvorenost – Otvoreni smo za nove ideje, inovacije i povratne informacije. Podržavamo kulturu otvorene komunikacije.
          • Poštovanje – Negujemo korporativnu kulturu koja prepoznaje i vrednuje verovanja, mišljenja, potrebe i ograničenja drugih.
          • Zajednički ciljevi – Kao organizacija, mi formiramo jedinicu u kojoj radimo na ostvarivanju naših definisanih ciljeva kroz saradnju i povezivanje. Fokus je na sveobuhvatnim ciljevima organizacije.
          • Zahvalnost – Svi zaposleni se procenjuju i tretiraju na osnovu njihovih veština i učinka, bez obzira na godine, položaj ili nivo postignuća.
          • Transparentnost – Osnove naših odluka se saopštavaju otvoreno i iskreno u svim pravcima.

          Interzero promoviše različitost, jednakost i sprečava isključenost. Odluke o zapošljavanju donose se isključivo na osnovu kompetencija i kvalifikacija pojedinca, bez obzira na pol, etničku pripadnost, religiju, seksualnu orijentaciju, godine ili invaliditet.

          Naše oblasti rada

          Saznajte u kojoj oblasti želite da ostavite svoj trag i utičete na promene u svetu.

          Prodaja

          Rad u odeljenju prodaje obuhvata ne samo uspostavljanje i održavanje odnosa sa klientima, proces pregovaranja i dogovaranja detalja naših usluga, već i mnogo znanja o svetu bez otpada koje nudimo partnerima od prvog kontakta. Osnova naše ponude je fokusiranost striktno na očekivanja klienta i rešenja, često nestandardna, prilagođena upravo njegovim potrebama.

          Operativa

          Naša operativna odeljenja pružaju širok spektar ekoloških usluga za naše kliente, brinu o njihovim specifičnim potrebama, automatizuju i kontinuirano unapređuju procese naših usluga i aktivno učestvuju u dizajnu i implementaciji ekoloških rešenja prilagođenih individualnim očekivanjima kupaca.

          Trgovina sirovinama

          Imamo raznovrstan skup kompetencija, uključujući prodajne veštine i stručnost u upravljanju otpadom. Naši „Trgovci“ su stručnjaci u oblasti reciklaže otpada i dobro su povezani sa centrima u kojima prerađuju i najteži, neobični ili opasni otpad.

          Konsulting

          Kao konsultanti za životnu sredinu, pružamo naše detaljno stručno, operativno i pravno znanje izradom studija i/ili mišljenja o konkretnim ekološkim rešenjima, problematičnim situacijama ili bezbednim vođenjem naših klijenata kroz lavirint važećih zakonskih propisa i formalnih procedura u oblasti zaštite životne sredine. Takođe podržavamo naše klijente u sprovođenju efikasnih edukativnih akcija u oblasti zaštite životne sredine.

          Funkcije poslovne podrške

          Odeljenja za marketing, digitalizaciju/e-poslovanje, HR ili administraciju pružaju svakodnevnu podršku kako u oblasti profesionalne implementacije usluga za naše korisnike, tako i u obezbeđivanju alata i rešenja za unapređenje internog poslovanja Interzero-a.

          Finansije i Kontroling

          Naše kolege poznavaoci finansija obezbeđuju da je sve u računovodstvenim knjigama tačno do detalja, da kompanija posluje u skladu sa važećim propisima i obezbeđuju da je pristup detaljnim finansijskim podacima, analizama i izveštajima efikasan i brz zahvaljujući savremenim alatima.

          Proces zapošljavanja

           

          Pošaljite svoj životopis

          ovde ćete naći više informacija o našim trenutnim mogućnostima za karijeru, a ako ne vidite ništa što bi vam sada odgovaralo, ostavite nam svoje kontakt podatke i kratak opis vrste posla koji vas zanima.

          Dođite, da se upoznamo

          imat ćemo detaljnu diskusiju o vašem profesionalnom iskustvu, talentima i našim predlozima u vezi sa oblastima koje najbolje odgovaraju vašim osobinama u vašem poslu iz snova.

          Rešite izzazov

          mali uzorak vašeg rada ili opsežniji u onome što nazivamo naš centar za procenu će nam omogućiti da bolje razumemo vaše veštine i znanje, istovremeno vam dajući dodatne informacije o tome kako se vaš potencijal uklapa u ulogu koju nudimo

          Počinjete raditi

          Uživajte u novim kariernim prilikama stečenim radom u Interzero-u.

          Upoznajte nas

          Otvorene pozicije

          Interzero Savetovanje

          Financijski kontrolor  

          Osigurava da su financijske obveze tvrtke ispunjene (za obje kompanije). 

          Aktivnosti: 

          • Odgovoran za planiranje, izradu i kontrolu budget-a 
          • Koordinirati sa računovodstvom: osigurati mjesečno zatvaranje i izraditi interne financijsko izvještavanje 
          • Forecast  
          • upravljati suradnjom s bankama i izvješćivanjem po ugovorima o kreditu 
          • davati financijske savjete i smjernice rukovodećem osoblju iz područja kontrolinga 
          • pronaći načine za smanjenje troškova i provedbu inicijativa za uštede zajedno s direktorom 
          • upravljati novčanim tokovima tvrtke i pripremati analize tokova cash flowa 
          • poduzeti sve potrebne radnje kako bi se osiguralo da društvo ispunjava svoje financijske obveze 
          • izrada svih zadataka iz područja kontrolinga po uputi neposrednog nadređenog 

          Regionalna razina: 

          • osigurati Regionalnoj uprave sve potrebne podatke, analize i izvješća 

          Odgovornosti 

          • Budget i forecast zemlje – pripremljeni i u skladu s internim pravilima i propisima 
          • pravilno upravljanje novčanim tokovima 
          • mjesečno izvještavanje 

          Ovlaštenja 

          • Potpuni pristup svim bazama podataka tvrtke (oba dvije) 
          • Pristup osobnim podacima svih zaposlenika i poslovnih partnera jedinici zemlje 
          • Pristup bankovnim računima tvrtke 

           

          Kompetencije  

          • Orijentacija prema cilju 
          • Analitičke sposobnosti 
          • Sposobnost optimiziranja 
          • Komunikacija  

           

          Dodatne vještine osim stručnosti u području kontrolinga: 

          • Informatička pismenost 
          • Poznavanje engleskog jezika na C1 razini 
          • Poželjno radno iskustvo – min. 2 godine 

           Pošaljite svoju prijavu sa CV do 15. oktobra, 2023 na e-poštu: ana.marinovic@interzero.hr

          Prijava

          Trenutno ne nudimo poziciju za koju ste zainteresovani?

          Pošaljite nam svoju biografiju i ostanimo u kontaktu.

          Prijavite se!

          Proverite ponude poslova u Interzero u drugim zemljama

          Pridružite se Interzeru!


          Made4Circle

          Interzero modularna rešenje za kompanije svih veličina zainteresovane za razvoj održive i reciklabilne ambalaže.

          Modul 1: Preliminarna analiza

          Procena

          • Koji su zahtevi za pakovanje proizvoda?
          • Na koja dodatna ograničenja treba obratiti pažnju?

          Istraživanja

          Koji su zahtevi za pakovanje proizvoda?
          Na šta treba obratiti pažnju?
          Preliminarna analiza regulacije, mogućnosti recikliranja i uticaja postojeće ambalaže na životnu sredinu
          Traganje za alternativnim materijalima
          Identifikacija potencijalnih dobavljača

          Dizajn ambalaže

          • Kreiranje novih koncepata pakovanja
          • Verifikacija reciklabilnosti i procena životnog ciklusa za nove koncepte
          • Poređenje mogućnosti reciklaže i procene životnog ciklusa

          Kreiranje rešenja

          • Predstavljanje rezultata
          • Ostatak postupka

          Modul 2: Detaljna analiza

          Analiza zahteva proizvoda

          • Koji su zahtevi za pakovanje proizvoda?
          • Šta treba posmatrati?

          Prva procena mašina

          • Koje mašine se koriste?
          • Detalji o procesu proizvodnje ambalaže

          Modul 3: Dizajn rešenja

          Redizajn i poboljšanje ambalaže

          • Redizajn nove ambalaže po meri (struktura i materijali)
          • Detaljna regulaciona analiza novog rešenja
          • Definisanje novog rešenja sa kupcem
          • Koordinacija sa dobavljačima ambalaže

          Pre-test

          • Podrška prvom testu proizvodnje novog pakovanja

          Modul 4: Procena uticaja

          Procena mogućnosti recikliranja ambalaže

          • Detaljna analiza mogućnosti recikliranja nove ambalaže

          Pregled uticaja na životnu sredinu

          • Komparativna procena uticaja novog rešenja za pakovanje na životnu sredinu (LCA skrining)

          Modul 5: Sertifikacija

          Sertifikacija reciklabilnosti

          • Reciklabilnost ambalaže može biti sertifikovana od strane Interzero-a, prema metodi „Made4Recycling“

          Sertifikacija uticaja na životnu sredinu

          • Rezultate detaljne analize može overiti treća strana (sertifikaciono telo)

          FAQ

          Made 4 Circle je Interzero rešenje za kompanije svih veličina koje su zainteresovane za razvoj održive ambalaže koja se može reciklirati

          Cilj Made 4 Circle je da pomogne kupcima da identifikuju svoje izazove u vezi sa pakovanjem i ponude odgovarajuće rešenje.

          Podijeljen je u 4 glavna koraka:

          1. Korak: Preliminarna analiza
          2. Korak: Procjena
          3. Korak: Detaljna analiza
          4. Korak: Procjena utjecaja

          Made 4 Circle je strateški alat koji podržava vašu kompaniju da donese pravu odluku za vaš ekodizajn / inovaciju pakovanja.

          Dizajniran da bude fleksibilan, svrsishodan i modularan, Made 4 Circle rešava više izazova koji imaju za cilj poboljšanje reciklabilnosti ambalaže kroz preciznu i prilagođenu analizu.

          Zahvaljujući našem 30-godišnjem iskustvu u industriji, Interzero je aktivan u oblasti reciklaže ambalaže i konsultantskih rešenja za kompanije svih veličina na međunarodnom nivou.

          Da ostane konkurentan i održiv. Ambalaža koja se može reciklirati je suštinski deo strategije održivosti kompanije i sve važniji faktor u odlukama o kupovini.

          Pored toga, zakonodavstvo postaje sve strožije kako bi se postigli ciljevi održivosti kao što su smanjenje otpada i očuvanje resursa.

          Najnovijim predlogom o ambalaži i ambalažnom otpadu, Evropska komisija ima za cilj da do 2030. godine svu ambalažu učini pogodnom za ponovnu upotrebu ili recikliranje na ekonomski isplativ način i ograniči količinu ambalaže, viška ambalaže, a samim tim i ambalažnog otpada.

          Made 4 Circle je rešenje koje je razvilo Interzero da podrži razvoj ambalaže koja se može reciklirati u skladu sa evropskim propisima.

          U Made 4 Circle analiziramo vašu ambalažu i prikupljamo sve informacije vezane za nju.

          Interzero industrijsko iskustvo nam daje pristup najboljim i najinovativnijim rešenjima za pakovanje.

          Postoji nekoliko faktora koji određuju dužinu perioda, kao što su:

          • poslovne potrebe
          • Izazovi kompanije
          • obim projekta
          • potrebna podešavanja

          Nakon prve sesije, Interzero je u stanju da identifikuje i razvije najbolje rešenje u pravo vreme za postizanje vaših ciljeva.

          Za više informacija kontaktirajte našu Stručni tim 

          Ne, vaši rezultati podržavaju stručnjake Made 4 Circle u daljoj analizi.

          Made 4 Circle je Interzero kružno rešenje dizajnirano za kompanije svih veličina zainteresovanih za razvoj održive ambalaže koja se može reciklirati.

          Da ostanem konkurentan. Sve više potrošača/kupaca donosi odluke o kupovini koje su ekološki prihvatljive.

          Da biste uštedeli troškove. Za buduće naknade za šemu eko-modulacije zasnovane na materijalima za pakovanje koji se mogu reciklirati.

          Biti susretljivi. Zakonski zahtevi za pakovanje postaju sve strožiji jer je fokus sve više na reciklaži.

          Komuniciraju zeleno. Vaša reputacija na tržištu se poboljšava.

          Made 4 Circle je rešenje po meri zasnovano na individualnim potrebama i očekivanjima.

          Nakon prve sesije, Interzero je u mogućnosti da pronađe najbolje rešenje po pravoj ceni za postizanje vaših ciljeva.

          Za više informacija kontaktirajte našu Stručni tim 

          Kontakt

          Vaša kontakt osoba:

          Dušan Marković


            Interzero

            Sistem upravljanja ambalažnim otpadom

            INTERZERO PAK PREUZIMA VAŠE OBAVEZE

            Kontaktirajte nas

            Interzero PAK d.o.o. preuzima vaše obaveze prema Zakonu o ambalaži i ambalažnom otpadu, zato prepustite brigu o otpadu nama.

             

             

            Ako ste kompanija koja na tržište Republike Srbije plasira više od 1 tone ambalaže, u obavezi ste, da ispunite nacionalne ciljeve propisane od strane nadležnog ministarstva. To možete postići tako, da:

             

            1.

            Svoje obaveze prenesete na ovlašćenog operatera – Interzero PAK

             

            2.

            Samostalno upravljate ambalažnim otpadom (uz posedovanje važeće dozvole)

            3.

            Platite državi naknadu prema Zakonu o naknadama za korišćenja javnih dobara.

            KOJE SU VAŠE ODGOVORNOSTI?

            POP ili Produžena Odgovornost Proizvođača kao model preuzimanja odgovornosti na teritoriju Republike Srbije uveden je nakon usvajanja seta “zelenih” zakona 2009. godine. U praksi taj model znači, da ste ko proizvođač, uvoznik, paker/punjač i isporučnik robe široke potrošnje upakovane u ambalažu, koja se proizvodi ili uvozi, a plasira na teritoriji Republike Srbije, odgovorni za otpad koji nastaje usled vaših aktivnosti, plasiranja proizvoda ili usluga, kao i da snosite pune troškove posledica svojih aktivnosti.

            Interzero čini svoje dugogodišnje iskustvo i dokazano znanje u upravljanju ambalažom dostupno kompanijama, garantujući:

            Dostupnost internacionalnih rešenja

            Na osnovi naše međunarodne mreže širom Evrope možemo vam pomoči sa savjetovanjem za EPR - Produžena Odgovornost Proizvođača u zemljama gdje izvozite robu upakovanu u ambalažu ili stavljate na tržište na primer Njemačke elektronsku opremu.

            Preuzimamo vašu brigu o otpadu

            preuzima vaše obaveze odgovornog upravljanja ambalažnim otpadom i ispunjenja Nacionalnih ciljeva, da se mogu vaši zaposleni baviti vašom osnovnom delatnostnom.

            Obezbeđujemo

            ispunjavanje zakonom propisanih ciljeva za ponovno iskorišćenje i reciklažu ambalažnog otpada.

            Širokom partnerskom mrežom

            za obezbeđivanje sirovina za reciklažu i ponovnu upotrebu.

            Naši klijenti jednostavno i efikasno izveštavaju svoj ambalažni otpad putem onlajn portala za izveštavanje

            REGISTRUJTE SE I VI I ODABERITE INTERZERO PAK ZA SVOG OPERATERA

            Više od 50.000 zadovoljnih klienta širom Evrope

            ISPUNITE FORMULAR ILI NAS

            POZOVITE NA +381 606 912 411

            I poslati čemo vam ugovor za preuzimanje vaših obaveza  proisteklih iz Zakona o ambalaži i ambalažnom otpadu.

              KONTAKTIRAJTE NAS ODMAH

              Zatražite ponudu ili više informacija i mi ćemo vas kontaktirati što je pre moguće


                Interzero

                VIŠE SE VRATI, VIŠE SE ISPLATI

                Kako više vratiti, da se više isplati?

                Jednostavno je, mi razvijamo rešenja po meri životne sredine. Od savetovanja o zaštiti životne sredine, do integrisanog upravljanja otpadom, nudimo vam sveobuhvatan portfolio usluga i tehničnih rešenja za razvoj vašeg poslovanja u skladu sa principima cirkularne ekonomije. Zato, prepustite vašu brigu o otpadu nama.

                Kontaktirajte nas

                Ako vas zanima rešenje, koje uvek garantuje poštovanje zakona i eliminira svaki rizik, koji podrazumeva sankcionisanje državnih organa, kontaktirajte nas.

                 

                Izpunjavanjem formulara dobijate jedan sat besplatnog savetovanja za optimizaciju upravljanja otpadom.

                 

                Šta vam zapravo nudimo?

                 

                1.

                Poštovanje zakona

                 

                Usklađenost sa nacionalnim i međunarodnim zakonskim odredbama o upravljanju ambalažom i ambalažnim otpadom

                2.

                Obezbeđivanje reciklabilnih materiala

                Širom Evrope obezbeđujemo sve vrste reciklabilnog otpada, pre svega svih vrsta plastike, kao i kartona, metala, drveta i stakla, ali i sirovina i regranulata dobijenih u procesu reciklaže.

                3.

                Savetovanje

                 

                Posvetite svu pažnju svom osnovnom biznisu i prepustite da Interzero vodi brigu o vašem otpadu, koji će uz našu pomoć od problema koji vas opterećuje, postati izvor prihoda.

                4.

                Održiva tehnička rešenja

                Uz korišćenje vrhunske tehničke opreme vaši će zaposleni optimizovati svoj radni prostor, pojednostaviti i ubrzati proizvodne procese, redukovati količinu otpada, smanjiti troškove i povećati prihode.

                5.

                Obrazovanje

                Jedna od ključnih misija Interzera je, da vam edukacijom pomognemo pretvoriti otpad u proizvodnu sirovinu i razviti praktična i održiva rešenja za kompanije.

                6.

                Međunarodna rešenja

                Na osnovu  više od 30 godina iskustva stečenih i prikupljenih u evropskim zemljama, vam nudimo savete i rešenja u oblasti upravljanja otpadom.

                Šta dobijate?

                Interzero čini svoje dugogodišnje iskustvo i dokazano znanje u upravljanju ambalažom dostupno kompanijama, garantujući:

                Dostupnost internacionalnih rešenja

                Bilo da se radi o zakonodavstvu, optimizaciji radnoga prostora i poslovanja ili zbrinjavanja otpada, nači čemo pravo rešenje za vas.

                Partnera sa međunarodnim iskustvom

                ,koji je širom Evrope, več dugo bitan činilac i posrednik u oblasti obezbeđivanja svih vrsti reciklabilnog materiala.

                Širok i sveobuhvatan spektar usluge na jednom mjestu

                Prepustite brigu o upravljanju otpadom nama.

                Široku partnersku mrežu

                Dobavljačku, saradničku i partnersku mrežu za obezbeđivanje sirovina za reciklažu.

                Više od 20.000 zadovoljnih klienta širom Evrope

                Izvor: Customer Satisfaction Survey 2020

                ISPUNITE FORMULAR ILI NAS

                POZOVITE NA +381 606 912 411

                I dobijate 1 sat vremena besplatnog savetovanja za optimizaciju vašega upravljanja otpadom

                  KONTAKTIRAJTE NAS ODMAH

                  Zatražite ponudu ili više informacija i mi ćemo vas kontaktirati što je pre moguće


                    Kružna ekonomija

                    Kružna rešenja

                    Vaš partner za održive kružne koncepte i cirkularnu ekonomiju

                    Integrisano upravljanje materijalnim tokovima – vaša konkurentska prednost

                    Primer iz prakse: automobilske kompanije u Nemačkoj prodaju svoje staro gvožđe i kupuju nove metale za proizvodnju. Tu dolazi Interzero, koji logističkim i procesnim rešenjima obezbeđuje da sirovine ostanu u posedu kompanije i da se ponovo koriste. Rezultat je zatvorena materijalna petlja koja se stalno ponovo pokreće.

                    Odličan dokaz da se i na našim prostorima mogu kreirati savršena kružna rešenja je brend Donat (Atlantic Grupa) koji uz pomoć Interzero Slovenija i Alpla Slovenija stvara 100% reciklirane boce.

                    Nastala petlja, prikazana u nastavku, omogućava Donatu i Atlantic Grupi da koriste otpadnu ambalažu čak i nakon što je potrošač baci. Interzero je taj koji isporučuje dovoljne količine otpadne zelene PET ambalaže i reciklira je uz pomoć partnera, kao što je prikazano na slici.

                    Donat closed loop

                    Kontaktirajte nas za objašnjenja o zatvaranju materijalnih petlji i informacije o tome kako sekundarne sirovine mogu pomoći vašoj kompaniji.

                    Kontakt


                      Upravljanje materialnim tokovima

                      Upravljanje materialnim tokovima

                      Upravljanje materialnim tokovima

                      Oslanjamo se na našu snažnu i široku mrežu nabavke i reciklaže sekundarnih sirovina – snabdevamo vas sirovinama budućnosti

                      Upravljamo mrežama svih vrsta otpadnih materijala, tako da ćemo rado obezbediti vašoj kompaniji onu vrstu sekundarne sirovine koja vam je potrebna. Takođe obezbeđujemo potpunu transparentnost materijalnih tokova i vodimo evidenciju za vas.

                      Na grafikonu koji predstavlja kružno poslovanje kompanije, u gornjem delu možete videti gde vam mi u Interzeru pomažemo pružanjem sekundarnih sirovina.

                      Upravljanje materialnim tokovima
                      Kružna ekonomija

                      Sa našom vodećom svetskom ekspertizom i iskustvom u oblasti inovativnih metoda tretmana otpada, možemo vam pomoći da nabavite širok spektar sirovina. Ovo uključuje recikliranje i ponovnu upotrebu sopstvenih proizvoda. Dizajniramo za vas odgovarajuću mrežu iz koje možete dobiti sirovine koje su vam potrebne i razvijamo metode za prilagođavanje reciklirane plastike vašim individualnim potrebama.

                      Kontaktirajte nas za sva objašnjenja upravljanja tokovima materijala i informacije o tome kako sekundarne sirovine mogu pomoći vašoj kompaniji.

                      Kontakt