Kariera

Brinemo se o okolišu, brinemo se o ljudima

PRIDRUŽITE SE NAMA

Zašto mi?

Počeli smo 1991. godine, a danas smo lider u Evropi. Svako ko želi da našu viziju budućnosti bez otpada pretvori u karijeru, dobrodošao je da se pridruži našem timu. Nudimo integrisane ekološke usluge klijentima u svim industrijama, a mogućnosti za karijeru u Interzero-u su raznovrsne kao i naše usluge recikliranja i zaštite životne sredine. Zajedno sa vama želimo da stvorimo svet bez otpada. Stalo nam je do dobre atmosfere i direktnih odnosa. Samo na taj način mogu se stvoriti inovativna rešenja. Fokusirani smo na blisku saradnju i razmenu iskustava. Gradimo kulturu naše kompanije. Konstantno ulažemo u razvoj naših zaposlenih i jačamo naše talente.

Naše vrednosti

  • Otvorenost – Otvoreni smo za nove ideje, inovacije i povratne informacije. Podržavamo kulturu otvorene komunikacije.
  • Poštovanje – Negujemo korporativnu kulturu koja prepoznaje i vrednuje verovanja, mišljenja, potrebe i ograničenja drugih.
  • Zajednički ciljevi – Kao organizacija, mi formiramo jedinicu u kojoj radimo na ostvarivanju naših definisanih ciljeva kroz saradnju i povezivanje. Fokus je na sveobuhvatnim ciljevima organizacije.
  • Zahvalnost – Svi zaposleni se procenjuju i tretiraju na osnovu njihovih veština i učinka, bez obzira na godine, položaj ili nivo postignuća.
  • Transparentnost – Osnove naših odluka se saopštavaju otvoreno i iskreno u svim pravcima.

Interzero promoviše različitost, jednakost i sprečava isključenost. Odluke o zapošljavanju donose se isključivo na osnovu kompetencija i kvalifikacija pojedinca, bez obzira na pol, etničku pripadnost, religiju, seksualnu orijentaciju, godine ili invaliditet.

Naše oblasti rada

Saznajte u kojoj oblasti želite da ostavite svoj trag i utičete na promene u svetu.

Prodaja

Rad u odeljenju prodaje obuhvata ne samo uspostavljanje i održavanje odnosa sa klientima, proces pregovaranja i dogovaranja detalja naših usluga, već i mnogo znanja o svetu bez otpada koje nudimo partnerima od prvog kontakta. Osnova naše ponude je fokusiranost striktno na očekivanja klienta i rešenja, često nestandardna, prilagođena upravo njegovim potrebama.

Operativa

Naša operativna odeljenja pružaju širok spektar ekoloških usluga za naše kliente, brinu o njihovim specifičnim potrebama, automatizuju i kontinuirano unapređuju procese naših usluga i aktivno učestvuju u dizajnu i implementaciji ekoloških rešenja prilagođenih individualnim očekivanjima kupaca.

Trgovina sirovinama

Imamo raznovrstan skup kompetencija, uključujući prodajne veštine i stručnost u upravljanju otpadom. Naši „Trgovci“ su stručnjaci u oblasti reciklaže otpada i dobro su povezani sa centrima u kojima prerađuju i najteži, neobični ili opasni otpad.

Konsulting

Kao konsultanti za životnu sredinu, pružamo naše detaljno stručno, operativno i pravno znanje izradom studija i/ili mišljenja o konkretnim ekološkim rešenjima, problematičnim situacijama ili bezbednim vođenjem naših klijenata kroz lavirint važećih zakonskih propisa i formalnih procedura u oblasti zaštite životne sredine. Takođe podržavamo naše klijente u sprovođenju efikasnih edukativnih akcija u oblasti zaštite životne sredine.

Funkcije poslovne podrške

Odeljenja za marketing, digitalizaciju/e-poslovanje, HR ili administraciju pružaju svakodnevnu podršku kako u oblasti profesionalne implementacije usluga za naše korisnike, tako i u obezbeđivanju alata i rešenja za unapređenje internog poslovanja Interzero-a.

Finansije i Kontroling

Naše kolege poznavaoci finansija obezbeđuju da je sve u računovodstvenim knjigama tačno do detalja, da kompanija posluje u skladu sa važećim propisima i obezbeđuju da je pristup detaljnim finansijskim podacima, analizama i izveštajima efikasan i brz zahvaljujući savremenim alatima.

Proces zapošljavanja

 

Pošaljite svoj životopis

ovde ćete naći više informacija o našim trenutnim mogućnostima za karijeru, a ako ne vidite ništa što bi vam sada odgovaralo, ostavite nam svoje kontakt podatke i kratak opis vrste posla koji vas zanima.

Dođite, da se upoznamo

imat ćemo detaljnu diskusiju o vašem profesionalnom iskustvu, talentima i našim predlozima u vezi sa oblastima koje najbolje odgovaraju vašim osobinama u vašem poslu iz snova.

Rešite izzazov

mali uzorak vašeg rada ili opsežniji u onome što nazivamo naš centar za procenu će nam omogućiti da bolje razumemo vaše veštine i znanje, istovremeno vam dajući dodatne informacije o tome kako se vaš potencijal uklapa u ulogu koju nudimo

Počinjete raditi

Uživajte u novim kariernim prilikama stečenim radom u Interzero-u.

Upoznajte nas

Otvorene pozicije

Interzero Savetovanje

Financijski kontrolor  

Osigurava da su financijske obveze tvrtke ispunjene (za obje kompanije). 

Aktivnosti: 

  • Odgovoran za planiranje, izradu i kontrolu budget-a 
  • Koordinirati sa računovodstvom: osigurati mjesečno zatvaranje i izraditi interne financijsko izvještavanje 
  • Forecast  
  • upravljati suradnjom s bankama i izvješćivanjem po ugovorima o kreditu 
  • davati financijske savjete i smjernice rukovodećem osoblju iz područja kontrolinga 
  • pronaći načine za smanjenje troškova i provedbu inicijativa za uštede zajedno s direktorom 
  • upravljati novčanim tokovima tvrtke i pripremati analize tokova cash flowa 
  • poduzeti sve potrebne radnje kako bi se osiguralo da društvo ispunjava svoje financijske obveze 
  • izrada svih zadataka iz područja kontrolinga po uputi neposrednog nadređenog 

Regionalna razina: 

  • osigurati Regionalnoj uprave sve potrebne podatke, analize i izvješća 

Odgovornosti 

  • Budget i forecast zemlje – pripremljeni i u skladu s internim pravilima i propisima 
  • pravilno upravljanje novčanim tokovima 
  • mjesečno izvještavanje 

Ovlaštenja 

  • Potpuni pristup svim bazama podataka tvrtke (oba dvije) 
  • Pristup osobnim podacima svih zaposlenika i poslovnih partnera jedinici zemlje 
  • Pristup bankovnim računima tvrtke 

 

Kompetencije  

  • Orijentacija prema cilju 
  • Analitičke sposobnosti 
  • Sposobnost optimiziranja 
  • Komunikacija  

 

Dodatne vještine osim stručnosti u području kontrolinga: 

  • Informatička pismenost 
  • Poznavanje engleskog jezika na C1 razini 
  • Poželjno radno iskustvo – min. 2 godine 

 Pošaljite svoju prijavu sa CV do 15. oktobra, 2023 na e-poštu: ana.marinovic@interzero.hr

Prijava

Trenutno ne nudimo poziciju za koju ste zainteresovani?

Pošaljite nam svoju biografiju i ostanimo u kontaktu.

Prijavite se!

Proverite ponude poslova u Interzero u drugim zemljama

Pridružite se Interzeru!


Interzero

Sistem upravljanja ambalažnim otpadom

INTERZERO PAK PREUZIMA VAŠE OBAVEZE

Kontaktirajte nas

Interzero PAK d.o.o. preuzima vaše obaveze prema Zakonu o ambalaži i ambalažnom otpadu, zato prepustite brigu o otpadu nama.

 

 

Ako ste kompanija koja na tržište Republike Srbije plasira više od 1 tone ambalaže, u obavezi ste, da ispunite nacionalne ciljeve propisane od strane nadležnog ministarstva. To možete postići tako, da:

 

1.

Svoje obaveze prenesete na ovlašćenog operatera – Interzero PAK

 

2.

Samostalno upravljate ambalažnim otpadom (uz posedovanje važeće dozvole)

3.

Platite državi naknadu prema Zakonu o naknadama za korišćenja javnih dobara.

KOJE SU VAŠE ODGOVORNOSTI?

POP ili Produžena Odgovornost Proizvođača kao model preuzimanja odgovornosti na teritoriju Republike Srbije uveden je nakon usvajanja seta “zelenih” zakona 2009. godine. U praksi taj model znači, da ste ko proizvođač, uvoznik, paker/punjač i isporučnik robe široke potrošnje upakovane u ambalažu, koja se proizvodi ili uvozi, a plasira na teritoriji Republike Srbije, odgovorni za otpad koji nastaje usled vaših aktivnosti, plasiranja proizvoda ili usluga, kao i da snosite pune troškove posledica svojih aktivnosti.

Interzero čini svoje dugogodišnje iskustvo i dokazano znanje u upravljanju ambalažom dostupno kompanijama, garantujući:

Dostupnost internacionalnih rešenja

Na osnovi naše međunarodne mreže širom Evrope možemo vam pomoči sa savjetovanjem za EPR - Produžena Odgovornost Proizvođača u zemljama gdje izvozite robu upakovanu u ambalažu ili stavljate na tržište na primer Njemačke elektronsku opremu.

Preuzimamo vašu brigu o otpadu

preuzima vaše obaveze odgovornog upravljanja ambalažnim otpadom i ispunjenja Nacionalnih ciljeva, da se mogu vaši zaposleni baviti vašom osnovnom delatnostnom.

Obezbeđujemo

ispunjavanje zakonom propisanih ciljeva za ponovno iskorišćenje i reciklažu ambalažnog otpada.

Širokom partnerskom mrežom

za obezbeđivanje sirovina za reciklažu i ponovnu upotrebu.

Naši klijenti jednostavno i efikasno izveštavaju svoj ambalažni otpad putem onlajn portala za izveštavanje

REGISTRUJTE SE I VI I ODABERITE INTERZERO PAK ZA SVOG OPERATERA

Više od 50.000 zadovoljnih klienta širom Evrope

ISPUNITE FORMULAR ILI NAS

POZOVITE NA +381 606 912 411

I poslati čemo vam ugovor za preuzimanje vaših obaveza  proisteklih iz Zakona o ambalaži i ambalažnom otpadu.

    KONTAKTIRAJTE NAS ODMAH

    Zatražite ponudu ili više informacija i mi ćemo vas kontaktirati što je pre moguće


      Interzero

      VIŠE SE VRATI, VIŠE SE ISPLATI

      Kako više vratiti, da se više isplati?

      Jednostavno je, mi razvijamo rešenja po meri životne sredine. Od savetovanja o zaštiti životne sredine, do integrisanog upravljanja otpadom, nudimo vam sveobuhvatan portfolio usluga i tehničnih rešenja za razvoj vašeg poslovanja u skladu sa principima cirkularne ekonomije. Zato, prepustite vašu brigu o otpadu nama.

      Kontaktirajte nas

      Ako vas zanima rešenje, koje uvek garantuje poštovanje zakona i eliminira svaki rizik, koji podrazumeva sankcionisanje državnih organa, kontaktirajte nas.

       

      Izpunjavanjem formulara dobijate jedan sat besplatnog savetovanja za optimizaciju upravljanja otpadom.

       

      Šta vam zapravo nudimo?

       

      1.

      Poštovanje zakona

       

      Usklađenost sa nacionalnim i međunarodnim zakonskim odredbama o upravljanju ambalažom i ambalažnim otpadom

      2.

      Obezbeđivanje reciklabilnih materiala

      Širom Evrope obezbeđujemo sve vrste reciklabilnog otpada, pre svega svih vrsta plastike, kao i kartona, metala, drveta i stakla, ali i sirovina i regranulata dobijenih u procesu reciklaže.

      3.

      Savetovanje

       

      Posvetite svu pažnju svom osnovnom biznisu i prepustite da Interzero vodi brigu o vašem otpadu, koji će uz našu pomoć od problema koji vas opterećuje, postati izvor prihoda.

      4.

      Održiva tehnička rešenja

      Uz korišćenje vrhunske tehničke opreme vaši će zaposleni optimizovati svoj radni prostor, pojednostaviti i ubrzati proizvodne procese, redukovati količinu otpada, smanjiti troškove i povećati prihode.

      5.

      Obrazovanje

      Jedna od ključnih misija Interzera je, da vam edukacijom pomognemo pretvoriti otpad u proizvodnu sirovinu i razviti praktična i održiva rešenja za kompanije.

      6.

      Međunarodna rešenja

      Na osnovu  više od 30 godina iskustva stečenih i prikupljenih u evropskim zemljama, vam nudimo savete i rešenja u oblasti upravljanja otpadom.

      Šta dobijate?

      Interzero čini svoje dugogodišnje iskustvo i dokazano znanje u upravljanju ambalažom dostupno kompanijama, garantujući:

      Dostupnost internacionalnih rešenja

      Bilo da se radi o zakonodavstvu, optimizaciji radnoga prostora i poslovanja ili zbrinjavanja otpada, nači čemo pravo rešenje za vas.

      Partnera sa međunarodnim iskustvom

      ,koji je širom Evrope, več dugo bitan činilac i posrednik u oblasti obezbeđivanja svih vrsti reciklabilnog materiala.

      Širok i sveobuhvatan spektar usluge na jednom mjestu

      Prepustite brigu o upravljanju otpadom nama.

      Široku partnersku mrežu

      Dobavljačku, saradničku i partnersku mrežu za obezbeđivanje sirovina za reciklažu.

      Više od 20.000 zadovoljnih klienta širom Evrope

      Izvor: Customer Satisfaction Survey 2020

      ISPUNITE FORMULAR ILI NAS

      POZOVITE NA +381 606 912 411

      I dobijate 1 sat vremena besplatnog savetovanja za optimizaciju vašega upravljanja otpadom

        KONTAKTIRAJTE NAS ODMAH

        Zatražite ponudu ili više informacija i mi ćemo vas kontaktirati što je pre moguće


          Nachhaltigkeit

          Upravljanje

          Uprava u Interzero Srbija: „Naša snaga je u znanju i iskustvu koje posedujemo, kao i ljudima koji čine Interzero sistem.“

          „Osnovna snaga Interzero Srbija je, s jedne strane, u znanju i sposobnostima njenih zaposlenih – ljudi. S druge strane, snaga je u inovativnih, održivih i individualnim rešenjima koje nudi svojim klijentima. Njihovim povezivanjem formiramo jednu od vodećih kompanija za sprečavanje stvaranja otpada u Srbiji i susednim zemljama.

          Naš glavni pravac je održivost u poslovanju, a naša vizija je svet bez otpada.."

          — Vanja Horvat

          „Sa dolazkom Interzero u Srbiju želimo pomoći pokretanje cirkularne ekomije i održivog, efikasnog i isplativog rešenja za upravljanje otpadom i sirovinama! Naš način razmišljanja, drugačiji pristup, savremena rešenja u upravljanju otpadom i primena visedeceniskih iskustava, najnovijih tehnologija i naprednih resenja, stecenih sirom Evrope, pomažu našim klientima u sprovođenju delotvornih rešenja. Naša snaga je u znanju i iskustvu koje posedujemo, kao i ljudima koji čine Interzero sistem.“

          —Vojislav Stanković


          Otpis i uništavanje robe

          Otpis i uništavanje robe

          Otpis i uništavanje robe

          Otpis robe radi uništavanja/odlaganja je porezno priznat rashod (u smislu poreza na dobit), pri čemu ne nastaje obaveza poreza na dodatu vrednost.

          Otpad, dugotrajna trgovinska roba

          Da li otpisujete robu kojoj je istekao rok trajanja, nije više u prodajnom asortimanu ili ne ispunjava uslove za uvoz? Roba koja je uništena se pravilno i ekološki odlaže ili reciklira, čime se eliminiše mogućnost njenog vraćanja na tržište. Prepustite nam raspolaganje vašim otpisima.

          Kod Interzero koristimo ekološki prihvatljive i bezbedne metode uništavanja, koje su u skladu sa propisima. Naši stručnjaci će vam pomoći u odabiru najbolje metode koja će biti prilagođena vašim potrebama i vrsti otpada koji želite uništiti.

          Važno je napomenuti da se otpis robe može obaviti i na drugačiji način, na primer kroz donaciju, reutilizaciju ili reciklažu, što takođe može biti ekološki prihvatljivo i društveno odgovorno. Naš stručni tim će vam pružiti sve informacije koje su vam potrebne kako biste doneli najbolju odluku.


          proširena odgovornost proizvođača

          Proširena odgovornost proizvođača - VEEE, pakovanje, ulja i maziva, B&A

          Proširena odgovornost proizvođača - WEEE, pakovanje, ulja i maziva, B&A

          Obezbeđujemo usklađenost sa EPR za WEEE, ambalažu i B&A u Srbiji iu skladu sa Direktivama o:

          Jeste li proizvođač koji stavlja EEO, ambalažu ili baterije na srpsko tržište?

          Da li vam je potrebna usluga ovlašćenog predstavnika za: WEEE, ambalažu ili baterije i akumulatore?

          Ili vam je samo teško da pratite razne izmene i dopune velikog broja pravilnika?

          Naša ponuda

          Savetovanje

          Individualno savetovanje u vezi sa zakonskim obavezama

          Izveštaj

          Podnošenje izveštaja Ministarstvu za zaštitu životne sredine

          Regulatorni konsalting

          WEEE / pakovanje / B&A regulatorni konsalting

          Sveobuhvatno rešenje

          Jedan ugovor za EPR u Srbiji

          Imate pitanje? Kontaktirajte nas!

          Kontakt


            Zaposleni i inicijative

            Zaposleni i inicijative

            Naša korporativna kultura „mi smo jedno“ znači poštovanje, razmenu i odgovornost.

            Zajedničke vrednosti nas ujedinjuju – bez obzira na vaš zadatak u Interzero-u, odakle dolazite, u šta verujete ili koga volite. Samo u Nemačkoj Interzero zapošljava ljude iz 41 različite nacionalnosti u dobi od 16 do 67 godina. Uvažavajući naše različitosti, upoznajući interese i učeći jedni od drugih, promovišemo jednake mogućnosti za naše zaposlene. Naš model kompetencija služi za zajedničko razumevanje naših vrednosti i pruža orijentaciju zaposlenima na svim nivoima. Ona predstavlja osnovu za našu viziju „zero vaste rešenja“ svakog dana, bez odustajanja i težnji da pronađemo prave načine da tu viziju ostvarimo.

            Razmišljanje van okvira: Moguća su dva stepena

            Kompanije imaju centralnu ulogu u postizanju dvostepenog cilja. Dakle, koje akcije treba da preduzmemo da smanjimo globalno zagrevanje? Strategija koju je usvojila inicijativa „Put ka ekonomiji <2°” je „postižemo više ako radimo zajedno”. Zahvaljujući interdisciplinarnom pristupu, objedinjuje širok spektar industrija, specijalnosti i perspektiva sa ciljem napredovanja ka njihovom zajedničkom cilju. Interzero igra aktivnu ulogu. Zajedno sa oko 40 drugih kompanija, članovi smo ovog pionirskog projekta koji su zajednički pokrenuli Fondacija 2° i VVF Nemačka.

            Kontakt


              Interzero

              Održivost u fokusu korporativne strategije

              Održivost u fokusu korporativne strategije

              Karakteristike našeg rada su kružna ekonomija, prevencija otpada i očuvanje prirodnih resursa. Od 1991. godine razvijamo prilagođene integrisane ekološke usluge za klijente u svim industrijskim granama. Pioniri  smo održivog razvoja: u oblasti zaokruživanja tokova proizvoda, materijala i logističkih rešenja, Interzero je jedan od vodećih pružalaca usluga na tržištu. Sa našim klijentima  širom Evrope sarađujemo kako bismo dizajnirali inteligentna rešenja sa kompletnom uslugom i proizvode koji promovišu održivo poslovanje kompanija – za dobrobit životne sredine, privrede i društva u celini.

              Interzero ukratko: činjenice i brojke – od našeg osnivanja 1991. godine, pružili smo integrisane usluge za više od 50.000 klijenata u svim sektorima industrije, prema njihovim individualnim potrebama, sa godišnjom prodajom od približno 705 miliona evra (2020). Zapošljavamo 2.000 ljudi na 40 lokacije u 8 zemalja.

              Šta Vam nudimo

              • Rešenja za zaštitu životne sredine prilagođena klijentu
              • Inovativne procedure reciklaže
              • Sekundarne sirovine 
              • Sveobuhvatan portfolio usluga za upravljanje otpadom
              • Preko 30 godina iskustva u industriji
              • Usluga u celoj zemlji

              Oblasti našega poslovanja

              Upravljanje materialnim tokovima

              Inovativna rešenja za reciklažu

              Sirovine dobijene reciklažom pružaju kompanijama mogućnost da preispitaju svoje proizvode. Organizujemo povrat i reciklažu ambalažnog materijala i prerađujemo sirovine u tržišno kompatibilnom kvalitetu na osnovu zahteva kupaca.

              Više informacija

              Vaš partner za upravljanje otpadom

              Individualna rešenja donose maksimalan uspeh – a to se odnosi i na odlaganje i upravljanje otpadom u kompaniji, koje osmišljavamo inovativnim pristupom da bude održivo, sveobuhvatno i efikasno.

              Više informacija

              Cirkularna rešenja, koja zatvaraju zanke

              Podstičemo naše klijente da preuzmu odgovornost za svoje proizvode – logističkim sistemom koji omogućava kružni tok materijala i reverzibilnost u proizvodnji, nove poslovne modele i optimalno povezivanje naših usluga.

              Više informacija

              Rešenja za optimizaciju radnih prostora

              Pružamo efikasne usluge upravljanja otpadom u objektima, u vidu individualnih rešenja. Na ovaj način pomažemo klijentima da unaprede svoje poslovanje u pravcu cirkularne ekonomije.

              Više informacija
              Header Image

              Međunarodna rešenja

              U cilju sveobuhvatne implementacije cirkularne ekonomije, radimo na međunarodnom nivou, pružamo savete u oblasti životne sredine i optimizujemo rešenja za odlaganje otpada.

              Više informacija

              Istorija - ključne prekretnice

              2019:

              Odmah po stupanju na snagu nemačkog zakona o ambalaži 1. januara 2019: nakon uspešnog pokretanja on line prodavnice za licenciranje pakovanja Lizenzero, tokom leta. 2018, dualni sistem Interzero (DSI) dostupan je preduzetnicima koji se bave pakovanjem svih dimenzija, sa svojim rešenjima dizajniranim prema potrebama klijenata.

              Interzero nastavlja da razvija svoj asortiman usluga, a sa svojim uslugama zaštite životne sredine prisutan je u Austriji, Sloveniji, Poljskoj, Hrvatskoj, Češkoj, Italiji i Srbiji.

              Naš Kodeks ponašanja

              1. Kodeks ponašanja u okviru sistema upravljanja usklađenošću

              Lični integritet i bezbedno rasuđivanje su konstitutivne karakteristike koje omogućavaju ispravnu primenu naših usluga. Da bismo ostvarili ovaj cilj, neophodno je da svaki zaposleni (u daljem tekstu, radi pojednostavljenja, obuhvaćen zbirnim nazivom „Zaposleni“) bude upoznat sa pravilima od značaja za našu kompaniju i da je upoznat sa efektima i posledicama određenih radnji i odluka.

              Ovaj Kodeks ponašanja takođe služi kao centralna smernica za pravilno ponašanje u svim pitanjima koja se odnose na našu kompaniju. Zahtev za pravno besprekorno ponašanje je obavezujuće formulisan u pisanoj formi i treba da posluži kao orijentacija zaposlenima, da li je neka radnja ili odluka dozvoljena ili ne. Takođe, vrednosti naše kompanije su deo ovog Kodeksa ponašanja.

              Što se tiče detalja, Kodeks ponašanja je dopunjen posebnim direktivama i propisima. Da bismo nastavili da budemo uspešni, uspostavili smo sistem upravljanja usklađenošću koji nam pomaže da imamo ispravne stavove i procedure u skladu sa zakonskim i poslovnim zahtevima.

              2. Principi i društvena odgovornost

              Za nas je društvena odgovornost i kredibilitet pitanje angažovanja za održivu ekonomiju, obezbeđivanje društvenih i ekoloških standarda, kao i za društvo u celini. Stoga se za ova pitanja primenjuju jasni principi i standardi.

              2.1 Ljudska prava i dečiji rad

              Poštujemo međunarodno priznata ljudska prava i promovišemo poštovanje istih. Nećemo tolerisati ponašanje koje nije u skladu sa ovim vrednostima.
              U kompaniji ne prihvatamo zapošljavanje dece i mladih na crno.

              2.2 Jednako pravo na šansu i zaštitu od diskriminacije

              Promovišemo jednako pravo na šansu i izbegavamo diskriminaciju pri zapošljavanju, kao i u stimulisanju i odobravanju mera obuke i razvoja. Sve zaposlene tretiramo na isti način, bez obzira na pol, godine, boju kože, kulturu, etničko poreklo, seksualni identitet ili orijentaciju, imaju li posebne potrebe ili pripadnost nekoj veri.

              2.3 Poštovanje prava i zakona

              Očekujemo da se svi zaposleni pridržavaju važećih zakona i propisa. Svi rukovodioci naše kompanije dužni su da budu upoznati sa vrednostima na kojima se zasniva naš odnos prema pravdi i zakonu. Oni se ponašaju kao uzori i usmeravaju zaposlene ka ponašanju koje je u skladu sa zakonom i pravilima.

              2.4 Poštovanje društvenih standarda

              Zajedno sa rukovodiocima zalažemo se da se prema svim zaposlenima postupa sa dostojanstvom i poštovanjem. Svi zaposleni moraju imati mogućnost da rade u okruženju bez fizičkih pretnji i psihičkog i seksualnog uznemiravanja. Po prijavi prekršaja postupamo u interesu žrtve i uz poštovanje potencijalnih svedoka, bez obzira na položaj i rang oštećenog.
              Očekujemo da naši zaposleni stoje iza demokratskih principa.
              Pridržavamo se zakona i upravljamo njima kako bismo obezbedili poštene uslove rada i zarade, radno vreme i zaštitu privatnosti.
              U okviru pravne obuke podstičemo širenje profesionalnih sposobnosti zaposlenih sopstvenim merama edukacije i usavršavanja.
              Takođe očekujemo od naših poslovnih partnera da se pridržavaju ekvivalentnih standarda u oblastima: ljudskih prava, poštovanja pravde, zaštite dece i mladih, tretmana zaposlenih, prava na jednake mogućnosti, zdravlja i bezbednosti na radnom mestu, zarada i socijalnih prava.

              2.5 Zdravlje i bezbednost

              Bezbednost i zaštita zdravlja na radu su sastavni deo procesa rada u našoj kompaniji.
              Za svako radno mesto preduzimamo neophodne mere kako bismo izbegli nezgode i ugrožavanje zdravlja i obezbedili poštovanje propisa o bezbednosti i zdravlju na radu. Svaki menadžer ima obavezu da u tome podstiče svoje zaposlene.
              Očekujemo od naših zavisnih preduzeća i svih koji sa nama sarađuju da se pridržavaju odgovarajućih standarda.

              2.6 Zaštita životne sredine / Održivost

              Kao kompaniji u oblasti upravljanja otpadom i reciklaže, zaštita životne sredine i klime, kao i efikasnost resursa su nam od velikog značaja.
              Pridajemo veliki značaj izbegavanju ili smanjenju zagađenja životne sredine smanjenjem potreba za energijom i vodom, emisijama i otpadom.
              Oslanjamo se na korišćenje ekološki efikasnih tehnologija i materijala za zaštitu životne sredine, ekonomičnost i ponovnu upotrebu.
              Podržavamo održive poslovne prakse i ekološki svesne akcije naših menadžera i zaposlenih.
              Svaki zaposleni je odgovoran za pažljivo rukovanje prirodnim resursima i svojim individualnim ponašanjem doprinosi zaštiti životne sredine i klime.
              Sa izveštavanjem o održivosti, pružamo sveobuhvatan pregled naših društvenih i ekoloških dostignuća. Ovo omogućava kupcima, zaposlenima, dobavljačima i drugim zainteresovanim licima da steknu predstavu o efektima poslovanja naše kompanije na društvo i životnu sredinu.

              2.7 Upravljanje kvalitetom

              Naš sistem upravljanja kvalitetom osigurava da proizvodi i usluge koje razvijamo i prodajemo ispunjavaju zahteve naših kupaca u svakom pogledu. Svaki zaposleni je odgovoran za zadovoljstvo svojih eksternih i internih kupaca.
              Zajedno sa menadžmentom životne sredine i zdravlja i bezbednosti na radu, upravljanje kvalitetom se redovno eksterno sertifikuje kao deo našeg integrisanog sistema menadžmenta u skladu sa standardima evropske ISO norme.

              3. Ponašanje u kompaniji

              3.1 Ponašanje među osobama u kompaniji

              Pridajemo veliki značaj činjenici da svi zaposleni održavaju međusobno poverenje koje karakteriše otvorenost i poštovanje. Aktivno se protivimo diskriminaciji, uznemiravanju i drugom ponižavajućem ponašanju prema zaposlenima.

              3.2 Vrednosti kompanije

              Delujemo u skladu sa našim vrednostima poštovanja, razmene i odgovornosti („mi smo jedno“).

              Tretirajte jedni druge sa POŠTOVANJEM
              Prilazimo jedni drugima sa radoznalošću i interesovanjem i prepoznajemo naše razlike. Prilikom susreta obraćamo pažnju na manire i ton i pretpostavljamo dobre namere. Prepoznajemo rezultate rada i učinka (drugih) i cenimo ih.

              Održavajte međusobnu RAZMENU
              Aktivno se povezujemo i odvajamo vreme da uspostavimo lični kontakt. Tokom interakcije, važno nam je da slušamo i postavljamo pitanja. Osiguravamo da se znanje i informacije prenose i primaju na blagovremeni i ciljani način. Otvoreni smo za promene, šaljemo impulse i razvijamo ideje.

              Zajedno preuzimamo ODGOVORNOST
              Pridržavamo se dogovora i obaveza i sprovodimo akcije definisane našom ulogom. Krećemo se u istom pravcu i aktivno oblikujemo ZAJEDNO sa posvećenošću i svešću o rešenjima. U našoj aktivnoj podršci i angažovanju vodimo računa o sopstvenim i spoljnim resursima.
              Vrednosti poštovanja, razmene i odgovornosti obezbeđuju okvir i podršku našem zajedništvu u jednakoj meri. Ponašanje kolega i menadžera postaje očekivanije i predvidljivije. Svako može i treba da doprinese unapređenju međusobne saradnje.

              3.3 Podržavamo PROMENE

              Kroz jače umrežavanje, uvažavanje i odgovornu interakciju jedni s drugima i s resursima kompanije i nama kao ljudima, svakodnevno poslovanje, projekti i sukobi mogu se rešavati efikasnije, a to važi i za donošenje odluka.
              Naše performanse poboljšavamo osećajem odgovornosti za celinu, nekomplikovanom razmenom i raznolikošću svojih talenata, koji su neustrašivi i imaju hrabrosti razviti i isprobati nove ideje.

              3.4 Izbegavanje sukoba interesa

              U našoj kompaniji poslovne odluke se donose u skladu sa interesima kompanije.
              Izbegavamo situacije u kojima bi naši lični ili finansijski interesi mogli biti u sukobu sa kompanijom.
              Ako dođe do konfliktnih situacija, one se moraju rešiti u skladu sa zakonom i važećim smernicama kompanije.

              3.5 Postupanje sa imovinom kompanije

              Mi tretiramo i koristimo imovinu kompanije na odgovarajući i pažljiv način i štitimo je od gubitka, krađe i zloupotrebe. Materijalnu i nematerijalnu imovinu kompanije koristimo samo za korporativne svrhe, a ne za ličnu upotrebu, osim ako nije izričito dozvoljeno.
              Naši zaposleni, zajedno sa svojim pretpostavljenim, dužni su da vrsta i obim službenih putovanja uvek odgovaraju svrsi putovanja. Uvek planiramo putovanja uzimajući u obzir vremenske i troškovne aspekte i pridržavamo se smernica za putovanja kompanije.
              Kako bi se postigao najviši mogući stepen sigurnosti delovanja u tom pogledu, u našoj kompaniji vredi „Smernica za borbu protiv korupcije“, koja između ostalog reguliše mogućnost prihvatanja i dodele poslovnih prednosti i pogodnosti (npr. pozivnice, gostoprimstvo, događanja itd). Očekujemo da se naši zaposleni, kao i poslovni partneri, pridržavaju tamošnjih propisa.

              4. Ponašanje u poslovnoj interakciji

              4.1 Izbegavanje korupcije

              Naša kompanija se zalaže za tehnološku kompetenciju, inovativnu snagu, fokus na kupca i motivisane, odgovorne zaposlene. Ovo je osnova našeg visokog ugleda i održivog ekonomskog uspeha među konkurencijom.
              Korupcija ugrožava ove garancije uspeha i neće se tolerisati. Mito i drugi nepravedni uticaji na poslovne odluke za nas su neprihvatljiva sredstva za sticanje posla. Radije ćemo ostaviti posao nego prekršiti zakon.
              Pozivamo svakog zaposlenog u našoj kompaniji da aktivno učestvuje u uspešnoj prevenciji korupcije u svojoj oblasti odgovornosti.

              4.2 Pokloni, pozivnice i druge pogodnosti

              Zabranjeno je prihvatanje ili odobravanje pogodnosti i beneficija (poklona, pozivnica i drugih pogodnosti) u neposrednoj materijalnoj ili vremenskoj vezi sa poslovnom odlukom.
              Takođe treba izbegavati pojavu nepravednog uticaja na poslovne odluke.

              4.3 Donacije i sponzorstva

              Sebe vidimo kao aktivnog člana društva i stoga smo uključeni na različite načine. Doniramo i društveno se angažujemo na druge načine bez ikakvih očekivanja.
              Ne smiju se davati donacije političkim strankama ili sa strankama povezanim fondovima ili institucijama.
              Sponzorstva su moguća samo nakon prethodne pravne provere i uzimajući u obzir odgovarajuće usluge i protivusluge, kao i uz poštovanje internih smernica kompanije.

              4.4 Rad sa institucijama i javnim službama

              Kada radimo sa institucijama, uvek se ponašamo pošteno, transparentno i u skladu sa važećim zakonom.
              U slučaju upita institucija ili drugih službi koji prevazilaze rutinska pitanja, uvek obaveštavamo odgovornog rukovodioca, a po potrebi i pravnu službu radi koordinacije narednih koraka.

              4.5 Poštena konkurencija i antimonopolsko pravo

              Posvećeni smo fer konkurenciji i poštovanju srodnih zakona.
              Kršenja antimonopolskih propisa ugrožavaju naš uspeh i neće se tolerisati.
              Menadžeri i zaposleni u našoj kompaniji ne dogovaraju se sa konkurentima, dobavljačima ili drugim kompanijama koje bi mogle neovlašćeno uticati na stanje tržišne konkurencije.
              U slučaju sumnje, pravno odeljenje treba da bude uključeno u odluku.

              4.6 Sprečavanje pranja novca

              Poštujemo zakonske obaveze za sprečavanje pranja novca i ne učestvujemo u aktivnostima pranja novca. Svaki zaposleni je obavezan da pravna služba proverava da li ima neobičnih finansijskih transakcija, posebno onih u vezi sa gotovinom, što može dovesti do sumnje u pranje novca.

              4.7 Zaštita intelektualne svojine

              Što se tiče zaštite intelektualne svojine, pridržavamo se važećih zakona. Intelektualna svojina je zaštićena zakonom (npr. autorsko pravo, prava na žig ili patent) ili kao poslovna tajna.
              Mi se toga pridržavamo. Međutim, pravna situacija često zavisi od specifičnosti pojedinačnog slučaja. Kada ste u nedoumici, u procenu uključujemo pravno odeljenje.

              4.8 Finansijski integritet

              Poslovne transakcije i poslovne evidencije naše kompanije moraju biti tačne i redovne. Sve poslovne transakcije, imovinu i obaveze evidentiramo i dokumentujemo u skladu sa zakonskim zahtevima.
              Dokumenti relevantni za finansijsko računovodstvo ne smeju da sadrže namerno lažne ili obmanjujuće unose. Bilo kakav oblik manipulacije ravnotežom je zabranjen.

              5. Poverljivost i komunikacija

              Poslovne tajne naše kompanije su zaštićene i tretiraju se kao strogo poverljive.
              Poslovne tajne obuhvataju sve dokumente koji nisu prikladni ili namenjeni za eksternu diseminaciju, npr. ugovori, nacrti ugovora, informacije o planiranju, finansijske informacije, informacije o ljudskim resursima, intelektualna svojina i sva druga poslovna razmatranja (poverljive informacije).
              Interno, poverljive informacije stavljamo na raspolaganje samo onim zaposlenima koji se njima bave.
              Za digitalne, poverljive informacije moraju se koristiti posebni zaštitni mehanizmi.
              Prilikom slanja emajlova, obezbeđujemo da se poverljivi tekstovi i prilozi šalju samo ovlašćenim licima.
              Ne prenosimo nikakve poverljive ili osetljive informacije kompanije na društvenim mrežama.
              Prosleđivanje poverljivih podataka trećim licima moguće je samo ako je to u interesu kompanije i ako prosleđivanje ne krši zakonske ili ugovorne propise. Pre nego što takve poverljive informacije prosledite trećim licima, zaključak izjave o poverljivosti uvek mora biti proveren. Ako ste u nedoumici, potražite savet od pravnog odeljenja.

              5.2 Komunikacija sa javnošću

              Poštujemo pravo na slobodu izražavanja i zaštitu ličnih prava i privatnosti.
              Svaki zaposleni treba da bude svestan da se i u privatnom životu može smatrati delom i predstavnikom naše kompanije. Stoga se pozivaju svi zaposleni da svojim ponašanjem i pojavljivanjem u javnosti održavaju ugled kompanije.

              5.3 Izjave u marketingu i reklamiranju / izveštavanju

              Uvek pružamo istinite informacije o našim uslugama u marketingu i oglašavanju. Netačne i obmanjujuće informacije mogu naštetiti našim klijentima i našoj reputaciji. Cenimo otvoreno i istinito izveštavanje i komunikaciju o poslovnim transakcijama kompanije sa investitorima, zaposlenima, kupcima, poslovnim partnerima, javnošću i državnim institucijama.

              5.4 Zaštita podataka

              Prilikom prikupljanja, čuvanja, obrade ili prenosa ličnih podataka (npr. ime, adresa, broj telefona, datum rođenja, itd.) zaposlenih, kupaca ili drugih trećih lica, obezbeđujemo najveću moguću pažnju i poštovanje važećih zakona i propisa. U slučaju sumnje, traži se savet službenika za zaštitu podataka kompanije.

              5.5 Transparentnost informacija

              Obezbeđujemo brzu i nesmetanu razmenu informacija u kompaniji. Podaci se tačno i potpuno prenose drugim ovlašćenim licima. Znanje relevantno za aktivnost ne sme se nepravedno uskratiti, falsifikovati ili selektivno prenositi dalje.

              6. Implementacija i kontakt osoba

              Aktivno podstičemo komunikaciju o pravilima na kojima se zasniva ovaj kodeks ponašanja.
              Podstičemo naše zaposlene da otvoreno komuniciraju i razgovaraju o problemima. Dakle, zaposleni koji izražavaju zabrinutost za poslovanje kompanije u dobroj nameri nisu u nepovoljnom položaju.
              Naši menadžeri imaju posebnu ulogu kao uzori i prva su tačka kontakta za pitanja o razumevanju propisa. U okviru svojih upravljačkih zadataka, sprečavaju neprihvatljivo ponašanje ili preduzimaju odgovarajuće mere da spreče kršenje pravila u svojoj oblasti odgovornosti.
              Spoljni advokat i ombudsman je dostupan zaposlenima i poslovnim partnerima na dole navedenim kontakt podacima ako imaju bilo kakva pitanja u vezi sa ovim Kodeksom ponašanja ili ukazuju na kršenje zakona ili smernica.
              Advokat i ombudsman postupaju poverljivo sa svim informacijama.
              Možete ga dobiti preko sledećih kontakt podataka:
              Usluge službenika za poštovanje zakona

              7. Podrška odlučivanju

              Ako niste sigurni da li je odluka u skladu sa politikom kompanije, sledeća pitanja mogu pomoći:
              • Da li je moja odluka zakonita i u skladu sa pravilima kompanije?
              • Mogu li da donesem odluku u najboljem interesu kompanije bez suprotstavljanja interesa?
              • Mogu li da pomirim odluku sa svojom savešću?
              • Mogu li lako da otkrijem odluku spoljnom svetu?
              • Da li odluku može osporiti treća strana?
              • Da li će moja odluka zaštititi dobru reputaciju kompanije?
              Ako možete da odgovorite sa „da“ na sva pitanja, vaša odluka je verovatno opravdana. Ako ste u nedoumici, obratite se određenoj kontakt osobi.

              Status: 05/2020

              Kontakt


                Održivost

                Pogledajte naš doprinos cirkularnoj ekonomiji

                Cirkularna ekonomija se razvija velikom brzinom. Sve više kompanija prepoznaje mogućnosti održive transformacije i hrabro se kreću ka budućnosti. Ove kompanije imaju koristi samo, jer izbegavanje otpada, ponovna upotrebna i reciklaža ne samo da smanjuju opterećenje na našoj planeti, već otvaraju i nove horizonte u stvaranju vrednosti.

                Sa našim časopisom o održivosti, Časopisom za održivost, želimo da pokažemo kako kompanije i životna sredina profitiraju od inovativnih rešenja vezanih za cirkularnu ekonomiju. Takođe želimo da istaknemo ulogu koju Interzero već igra u oblikovanju ove ekonomije zajedno sa našim kupcima i partnerima. Ovim časopisom težimo da inspirišemo druge da preduzmu akciju za održivi razvoj i iskoriste potencijal cirkularnosti.

                Sustainability magazine 2024

                Preuzmite izveštaj

                Sustainability magazine 2023

                Preuzmite izveštaj

                Imate pitanje? Kontaktirajte nas!

                Kontakt


                  savetovanje o upravljanju otpadom

                  Savetovanje

                  Savjetovanje

                  Našim klientima pomažemo kod ispunjavanja zakonskih uslova, optimizaciji ambalaže i smanjivanja troškova vezanih na upravljanje otpadom

                  Od prevencije otpada do reciklaže i ponovne upotrebe: prema vašim zahtevima, razvijamo individualna rešenja za dobrobit zaštite životne sredine. Iskoristite našu stručnost u integrisanom pružanju usluga za inteligentnu kružnu ekonomiju, poboljšajte svoju efikasnost i povećajte svoju konkurentnost.

                  Sertifikovanje Made for recycling

                  Ispunjevanjem određenih uslova Vaša ambalaža može dobiti pečat Made for recycling

                  Više informacija
                  Made4circle

                  Interzero modularna rešenje za kompanije svih veličina zainteresovane za razvoj održive i reciklabilne ambalaže.

                  Više informacija
                  Konsultacije o upravljanju otpada

                  Uskladite poslovanje sa zakonskom regulativom u oblasti upravljanja otpadom

                  Više informacija

                  Kontakt